  • Data: 2011-09-07 12:41:30
    Temat: Re: Książka o fotografii ślubnej
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-07 11:27, b...@n...pl pisze:
    > komputerowych, wszyscy wydawcy walczą o ograniczenie wtórnego obiegu. To
    > samo będzie lada chwila z muzyką, filmami, książkami. Nie będziesz już
    > kupował egzemplarza utworu, a prawo do jednorazowego skorzystania z
    > egzemplarza utworu, w tym, że cena wejściowa będzie taka jak teraz za
    > egzemplarz i dodatkowa kasa za każde następne skorzystanie.

    Nie, będę kradł jak miliony innych ludzi. Jeśli danej treści nie sposób
    kupić, a bez problemu można ją znaleźć, to po prostu biorę to bez
    pytania. I nie mam na myśli wczorajszej premiery, a reportaże z lat
    siedemdziesiątych, słynną Sondę czy skany przedwojennych gazet.
    To, że dławi się systemowo obieg wtórny urządzeń np. agd nie znaczy, że
    na takie działanie w zakresie informacji zgodzę się.
    I naprawdę mam szeroko gdzieś los tych, którzy na tym stracą, bo zamiast
    najnowszej powieści przeczytam taką pięćdziesięcioletnią. Zawsze można
    przekwalifikować się np. na fryzjera, który to jeszcze długo będzie się
    opierał piractwu i automatyzacji.

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię palić ogniska w lesie, szczególnie podczas suszy.../