  • Data: 2011-06-18 21:55:17
    Temat: Re: Ksišżka "sam naprawiam" Etzolda...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-18 21:37, Robert Rędziak pisze:

    > Przy czym większość zamiast wystrugać sobie przyrząd, będzie i
    > tak kombinować ze śrubokrętami, kluczami, etc. A że się np.
    > kółko ze spieków ukruszy, to drobiazg.

    No ale to jest właśnie ta cenna wiedza.
    Bo ja tam wiem że patenciarskie blokady rozrządu najlepiej robić z drewna.
    Gdyby było o tym w książce to pewnie niejednemu by się udało.
    A tak to w książce się dowie tylko że trzeba mieć zagadkową blokadę
    "XRF-31337", wciśnie jakiś łom i popsuje.

    > Punkty referencyjne, ale w jakich warunkach?

    Wystarczy podać na wolnych obrotach, nawet z jakimś +-.

    > A jeśli czujnik
    > jest montowany tylko w jednej, ustalonej pozycji, a cała korekta
    > ma miejsce po stronie elektroniki?

    No zazwyczaj tak właśnie jest, tylko jak jednak dochodzi do tej sytuacji
    że silnik jednak nie chodzi, to trzeba obskoczyć podstawowe parametry
    pracy silnika żeby stwierdzić co jest nie tak.
    A do tego trzeba mieć jakieś wartości referencyjne.

    > A jak ktoś nie zrozumie i popsuje, to będzie mógł się porzucać w
    > kierunku autora/wydawcy?

    To by się nie udało chyba nawet w USA ;)