  • Data: 2010-08-24 14:05:26
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.08.2010 13:54, Adam Adamaszek pisze:

    > Dokladnie. Jeszcze do tego strzela, smierdzi, wybucha, latwo o

    Śmiej się śmiej ;) Niedawno wybuchło żonie któregoś z polityków/aktorów.

    Ale to detal.

    > spalenie samochodu.. nie warto. Ja tam wszystkim gazowanie odradzam -
    > LPG to wstyd!

    Ależ skąd! Zagazowanie używanego na długich trasach benzynowego "konia
    roboczego" jest jak najbardziej sensowne (póki akcyzy na gaz nie
    podniosą, hehe).

    Ale zagazowanie "reprezentacyjnego" cacuszka używanego od święta... LOL