  • Data: 2010-08-24 22:53:46
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbac' osilnik?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-24 11:26, PaPi pisze:

    > Czyli 30% wszystkich podrozy odbywajacych sie w Amsterdamie, gdzie jest
    > okolo 600 tysiecy rowerow (na 760 tysiecy ludnosci) to przejazdy
    > lansujacych sie na sportowcow, dojezdzajacych <3km i kapiayc sie pod
    > prysznicem ludzi ?
    > Podobnie 35% dojezdzajacych codziennie do pracy mieszkancow Kopenhagi to
    > rowniez lanserzy ?

    Zrozum, że oni nie jeżdżą na tym, co my mamy jako jedyny sprzęt.
    Przeczytałeś mój post gdzieś powyżej? Wiesz gdzie trzymam rower? Wiesz
    jaki to rower?
    Jakbym miał możliwość to bym jeździł na jakimś holendrze (rowerze
    miejskim) po mieście. Ale niestety - trzymać nie mam gdzie, a kraj mamy
    taki, że nawet pomalowanie na pedalsko różowy kolor, z zielonymi
    ciapkami nie daje pewności posiadania go rano, po nocy spędzonej w
    zapięciu do latarni (czy nawet we własnej piwnicy/strychu).

    > Prawda jest inna. W bogatych krajach Europy zachodniej nikt nie podkreca
    > swojego ego przez posiadanie samochodu. To tak jakbys w Polsce chcial
    > szpanowac posiadaniem pralki. Samochod sluzy do przemieszczania sie,
    > ekonomicznego i sensownego na innym odcinku i w innym otoczeniu niz
    > miejski rower.

    Tak tak, oczywiście. I dlatego na zachodzie wszyscy jeżdżą fabiami i
    corsami, a bentleye, ferrari czy inne porsze to kupują jedynie Polacy -
    ci bogatsi, którym mało lansu jest w "pasku w dizlu".
    Na zachodzie brandzlung jest jeszcze powszechniejszy niż u nas, tylko na
    "nieco" innym poziomie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl