-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org
!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Date: Wed, 15 Apr 2015 11:28:45 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 33
Message-ID: <mgli1d$bgm$1@dont-email.me>
References: <551bdc89$0$15678$65785112@news.neostrada.pl>
<551e55ae$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<551e6bcb$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<551e713b$0$15666$65785112@news.neostrada.pl>
<mfmnti$s0i$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mfom02$ri0$1@node1.news.atman.pl>
<ts9po402p9vu$.1rkgnscfde3hz$.dlg@40tude.net>
<551fe15a$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mfp7he$ev5$1@node2.news.atman.pl>
<b...@4...com>
<mgjn5c$jlt$1@node1.news.atman.pl> <mgjo9c$puc$1@dont-email.me>
<mgl90v$8cg$3@node1.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 15 Apr 2015 11:28:45 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="845d34c13d82b80baff573af481f7c0b";
logging-data="11798";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18Jv9/IRn4EYghMg2X9I7xj"
User-Agent: XPN/1.2.6 (Street Spirit ; Linux)
Cancel-Lock: sha1:GydoyJP6+nAZOM0gv07dmaRGHt4=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560114
[ ukryj nagłówki ]RadoslawF wrote:
> W dniu 2015-04-14 o 21:03, masti pisze:
>
>>>>> To szkoda że nie spytaliście się tych znajomych kierowców ile
>>>>> ton może przewieźć taka ciężarówka z automatem i dlaczego
>>>>> nie wyparła jeszcze manuali z rynku ?
>>>>
>>>> Tyle samo co z ręczną.
>>>>
>>> Z tym że nie bardzo.
>>> Kierowcy dostawczaków (do 3,5T) twierdzą że jak przeładujesz
>>> automat to może stanąć pod górką. W przypadku skrzyni ręcznej
>>> jak ruszył to dojechał. Na górkach tylko zwalniał.
>>
>> faktycznie. Jak wrzucił 10ton na pakę to nie dał rady. A na Flintstone'a
>> dawał radę
>>
> Twoja wypowiedź dowodzi o braku rozeznania w temacie.
jasne. bo przecież każdy samochód jest konstruowany po to by był
przeładowany
> Chcesz coś jeszcze udowodnić ?
>
>
> Pozdrawiam
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze