eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF) › Re: Kretynizmy... (było DPF)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <k...@4...net>
    <5519103f$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    <551919f4$0$15668$65785112@news.neostrada.pl>
    <5519243b$0$18194$65785112@news.neostrada.pl>
    <55192900$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <55193be2$0$15675$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfdtt5$jqi$2@node1.news.atman.pl>
    <551a99f5$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfebol$3un$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <mfen4f$gtm$1@node1.news.atman.pl>
    <551baac3$0$15669$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <551bdc89$0$15678$65785112@news.neostrada.pl>
    <551e55ae$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <551e6bcb$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <551e713b$0$15666$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfmnti$s0i$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mfom02$ri0$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sat, 4 Apr 2015 14:48:12 +0200
    Message-ID: <ts9po402p9vu$.1rkgnscfde3hz$.dlg@40tude.net>
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1428151689 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15664 82.143.187.50:60430
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559250
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 04 Apr 2015 14:38:31 +0200, RadoslawF napisał(a):
    > W dniu 2015-04-04 o 02:00, Budzik pisze:
    >>>>> A duze tiry tez maja automaty ?
    >>>> Miewają.
    >> Czy aby na pewno to sie coraz szybciej nie zmienia?
    >>
    > Nie zauważyłem aby się zmieniało ale jestem otwarty
    > na wszelakie informacje na ten temat.
    > Ja wiem jedno, o ile zrobienie automatu mającego ciągać
    > pojazd o masie dwu czy trzech ton nie jest jakimś problemem
    > technicznym to zrobienie takiego ciągnącego pojazd
    > dwudziesto czy czterdziesto tonowy już jest.

    Tak samo nie jest. Moze tylko troche troche duze czy ciezkie wychodzi.
    Nie ma sie co zreszta tonami przejmowac - patrz na moc i moment
    silnika.

    Za to straty mocy i paliwa moga byc niedopuszczalne dla kierowcy.
    Szczegolnie jesli on wyjedzie na austostrade i nie zmienia biegu przez
    godzine.

    No i ruszyc te 40t nie jest latwo - sprzeglo tam latwo spalic, czy
    jakies specjalne niepalne jest :-)
    A takie sprzeglo to argument za automatem :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: