  • Data: 2015-04-04 14:56:38
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 04 Apr 2015 14:44:07 +0200, RadoslawF napisał(a):
    > Za komuny na drodze o małym natężeniu ruchu rodzic mógł w ramach
    > nauki posadzić za kierownicą swoje dziecko. Przepis ten był
    > zmodyfikowaną wersją przepisu przedwojennego gdzie PJ mógł mieć
    > pasażer uczący jazdy "kierowcę".

    Mogl ? Mozesz zacytowac ?
    Watpie, chyba ze za prawdziwej komuny, w latach 50-tych.

    Co nie zmienia faktu ze wielu uczylo. No coz, komuna nauczyla lamania
    wielu przepisow. A benzyna na kartki i natezenie ruchu sprzyjalo
    nauce.

    Zreszta po komunie slychac bylo ze 13-letnie dzieci traktorami jezdza.

    A teraz quadami :-)

    J.