eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF)Re: Kretynizmy... (było DPF)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Date: Tue, 31 Mar 2015 16:53:30 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 55
    Message-ID: <mfecdd$4v9$1@node1.news.atman.pl>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <ff7je0p2gnvx$.1a05rmelz5npp$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <55193a9a$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <mfbs0c$fpl$1@node1.news.atman.pl> <1h2h9uz5ok1so$.dlg@rower.power.pl>
    <mfdua1$jqi$3@node1.news.atman.pl> <mfe5k3$3u0$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1427813613 5097 46.21.210.209 (31 Mar 2015 14:53:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Mar 2015 14:53:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <mfe5k3$3u0$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558855
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-31 o 14:57, Adam pisze:

    >>>> Po to, żeby przekonać się że 240 konny Landrover Discovery Sport, czy
    >>>> 180
    >>>> konny Jeep Cherokee nie może dać rady na torze 130 konnemu Nissanowi
    >>>> XTrailowi, właśnie dlatego, że w Nissanie jako jedynym była manualna
    >>>> skrzynia?
    >>>
    >>> Mnie zawsze się wydawało że w terenie to jednak automat dobry.
    >>> W czym ta wyższość na torze terenowym skrzyni manualnej się przejawia?
    >>>
    >> Automat w terenie ? nie żartuj.
    >
    > Jakiś argument?
    >
    > Potrafisz jadąc w piachu pod górkę zmienić tak szybko bieg, aby auto nie
    > stanęło?

    Potrafię właściwy bieg dobrać wcześniej.

    > Potrafisz szybciej od automatu "kołysać" auto przód-tył?

    Tak.

    > Potrafisz w trudnym terenie jechać w 2 lub 3 auta na sztywnym holu?

    W trzy nie jeździłem, na dwa się zdarzało.

    > A rock-crawling? Dasz rady jechać z pół godziny przynajmniej, aby nie
    > upalić sprzęgła?

    U nas jazda terenowa to piasek, bagno i woda a nie skałki
    więc nawet nie próbowałem.

    > A góry w Rumunii przejedziesz, aby nie upalić sprzęgła?

    Przejechałem i nie upaliłem. Ale to było po takiej znanej
    widokowej trasie czynnej tylko część roku. :-)

    > Pamiętaj, że automat w terenówkach nigdy nie rozpina napędu przy zmianie
    > biegu na wyższy - zawsze masz napęd na koła.

    O ile automatem jeździłem to w terenówce i w terenie nigdy.
    To z założenia do siebie nie pasuje. Ale jak podasz mi ciekawe
    i zbierające nagrody zmoty z automatem to rozpatrzę sprawę
    jeszcze raz. Podasz ?

    > Jedyny problem, to woda. Automat jej nie lubi i trzeba podnosić
    > odpowietrzniki - np. choćby do kabiny.
    >
    Dobry fachman wyciąga odpowietrzniki nawet z mostów.
    Więc tego za wadę nie uznam.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: