  • Data: 2015-03-31 18:29:54
    Temat: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    On Tue, 31 Mar 2015 16:40:00 +0200, "J.F."

    >Widac znasz rozwiazania z lat 50. Dzisiaj jest deko inaczej. Komputer

    No coz, te opinie zdarzaly sie jeszcze niedawno.
    Owszem, jak polskie - mogly dotyczyc aut sprzed 10-15 lat.

    >Tak w ogole, to bym proponowal abys nie wypowiadal sie o rzeczach o
    >ktorych masz male pojecia. Pojezdzij sobie tak z pol roku samochodem
    >PRAWDIWYM automatem (hudrauliczne spzreglo) i potem sie wypowiadaj.

    Zaraz - mam sobie kupic automata, nie wiadomo jakiego, zeby sie potem
    przekonac ze wszystko co zlego napisali jest prawda ?
    Gdzie tu sens, gdzie logika ? :-)
    Bedzie jakas promocja, ladne dziewczyny, jazdy probne, to moze dam
    sie namowic jakiejs seksowne lali, ale na pewno po jezdzie probnej :-)

    >Rozwiazanie europejskie to dupy zawracanie

    Mowisz ?
    To czemu to robia, zamiast wsadzic jakis sprawdzony automat ?
    Historia marketingu zna rozne powody, ale oficjalnie to sie chwala
    szybka zmiana biegu w DSG jednak.

    No i czemu przez 50 lat nikt nie przekonal europejczykow do automatow
    ?

    J.