  • 31. Data: 2012-05-10 13:53:14
    Temat: Re: Kręcenie liczników
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 May 2012 10:26:19 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > Zapomniałeś dodać o rejestracji nowo kupionego samochodu - odesłaniu (za
    > darmo na każdej poczcie) świstka z danymi nowego właściciela do
    > odpowiedniego urzędu i czekaniu sobie na list z nowym dowodem
    > rejestracyjnym. Pozdrawiam rodaków stojących w kolejce i opłacających
    > tablice i znaczki skarbowe. :)

    jakiej kolejce? Wypełniam dokumenty przez internet i przychodzę o
    określonej godzinie po odbiór tablic.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2012-05-10 13:54:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/05/2012 12:53, masti wrote:
    > Dnia pięknego Thu, 10 May 2012 10:26:19 +0100 osobnik zwany kamil
    > wystukał:

    > jakiej kolejce? Wypełniam dokumenty przez internet i przychodzę o
    > określonej godzinie po odbiór tablic.

    A ja nigdzie nie chodzę, i niczego nie płacę. I co teraz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 33. Data: 2012-05-10 14:04:03
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-05-09 13:59, Lewis pisze:
    > Przy okazji kontroli drogowej pan Polucjant mógłby wyrywkowo spisać
    > kilka przebiegów, wprowadzić do bazy i pozamiatane coroczne korygowanie
    > wskazań ;)

    A jak się pan Policjant pomyli w cyferkach to idziesz siedzieć przy
    kolejnej kontroli, bo cofnąłeś licznik. Dowodem jest wpis w CEPiK :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 34. Data: 2012-05-10 14:16:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 May 2012 12:54:28 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > A ja nigdzie nie chodzę, i niczego nie płacę. I co teraz?

    poczta przychodzi do Ciebie?

    co do tablic to są różne systemy i już

  • 35. Data: 2012-05-10 14:26:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/05/2012 13:16, masti wrote:
    > Dnia pięknego Thu, 10 May 2012 12:54:28 +0100 osobnik zwany kamil
    > wystukał:

    > poczta przychodzi do Ciebie?
    >
    > co do tablic to są różne systemy i już

    Wysłać mogę choćby z pracy, przychodzą codziennie po listy, więc tak. :)

    Systemy różne, tylko jeden wygodniejszy. Wymiana tablic po zmianie
    miasta to chyba pozostałość po obowiązku meldunkowym i kontrolowaniu
    przemieszczania się ludności, spokojnie można by dać sobie z tym spokój
    z pożytkiem dla obywatela. Tylko że wtedy urzędasy wylecą z pracy, więc
    nikt się nie pofatyguje..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 36. Data: 2012-05-10 14:27:34
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]
    >
    > poczta przychodzi do Ciebie?
    >
    > co do tablic to są różne systemy i już

    Wysłać mogę choćby z pracy, przychodzą codziennie po listy, więc tak.
    Zresztą to jest w obowiązku (i własnym interesie) sprzedającego, więc
    kupując samochód po prostu jedziesz nim do domu i tyle.

  • 37. Data: 2012-05-10 14:37:35
    Temat: Re: Krecenie liczników
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:joga79$pph$7@inews.gazeta.pl...

    > jakiej kolejce? Wypelniam dokumenty przez internet i przychodze o
    > okreslonej godzinie po odbiór tablic.

    A jestes pewien? Kiedy rejestrowales samochod? Bo ja 4 lata temu zrobilem to
    tak jak piszesz, a teraz nie ma takiej mozliwosci. W dodatku od zlozenia
    dokumentow i tablic musialem czekac 2h (urzedas laskawie wyslal sms-a, ze
    juz moge przyjechac) na wydanie "miekkiego" dowodu i tablic (tych samych,
    tyle ze z nowa nalepka - paranoja).

    --
    Axel

  • 38. Data: 2012-05-11 01:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@b...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > I dla mnie to jest porazka. U nas upierdliwosc egzaminatorow to jakis
    > mit. Po 5-6 razy zdaja tylko pipy. Na "B" zdawalem dwa razy - za
    > pierwszym oblalem na wlasne zyczenie (no troche pechowo ;-) ) i w
    > pelni zasluzenie. Za drugim zdalem bez problemow. Na "A" za pierwszym
    > razem. Z tego co obserwowalem to goscie naprawde nie byli zlosliwi a
    > wprost przeciwnie - czsami nawet lekko pomagali "opornym".

    spójrz na to inaczej.
    Ja jeżdziłem kiepsko po kursie (bo skąd umieć jeżdzić po 20 godzinach)
    Nie zdałem 2 egzaminów, przy czym pierwszego za brak kierunkowskazu przy
    wjezdzaniu do garazu a drugi za brak kierunkowskazu przy skecie z pasa
    kierunkowego przeznaczonego do skrętu.

    Co zrobiłem - wziąłem samochód ciotki, pojezdziłem kilka godzin po mieście
    i następny egzamin zdałem bez żadnego "ale".

    A teraz wyobraż sobie, że złapali mnie na moich ćwiczeniach bez prawka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 39. Data: 2012-05-11 01:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@R...o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A jak się pan Policjant pomyli w cyferkach to idziesz siedzieć przy
    > kolejnej kontroli, bo cofnąłeś licznik. Dowodem jest wpis w CEPiK :)

    siedzieć? I mamy płacić za jego siedzienie?
    A nie lepiej oszustom konfiskować samochody, lub, jeżeli te są
    bezwartosciowe - przywalić jakąs karę finansową.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 40. Data: 2012-05-11 13:53:06
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > Nie zdałem 2 egzaminów, przy czym pierwszego za brak kierunkowskazu przy
    > wjezdzaniu do garazu a drugi za brak kierunkowskazu przy skecie z pasa

    Nie mogles za to oblac i nie uwierze w to, ze oblales za niewlaczenie
    kierunku. Musialbys zapomniec CONAJMNIEJ dwa razy - jesli bylo jak mowisz
    wystarczylo odwolanie.

    Dysiek