  • 41. Data: 2012-05-12 01:58:54
    Temat: Re: Kręcenie liczników
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    DooMiniK, Wed, 09 May 2012 11:16:46 +0100, pl.misc.samochody:

    > W Irlandii kupując samochód można skorzystać
    > z usług kilku firm - za 20-30EURO (są mniejsze pakiety,
    > ale i tak to niska kwota) podając numer rejestracyjny
    > samochodu otrzymuje się jego historię + sugestie

    Widziałem takie coś tyle, że w Szwecji. I tyle, że za darmo. Ot, różnica w
    kulturze...

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 42. Data: 2012-05-15 20:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@b...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie mogles za to oblac i nie uwierze w to, ze oblales za niewlaczenie
    > kierunku. Musialbys zapomniec CONAJMNIEJ dwa razy - jesli bylo jak
    > mowisz wystarczylo odwolanie.

    tak, masz rację. W przypadku placu pierwsze przewinienie to było wjechanie
    na linię.
    W drugim przypadku nawet nie pamiętam, ale zapewne masz rację, że było to
    coś innego.
    Akurat tak się złożyło, że kierunkowskazy był drugim błędem kończącym
    egzamin.
    Ale nie ma to większego znaczenia - nie to było meritum mojej wypowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 43. Data: 2012-05-15 21:32:39
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > tak, masz rację. W przypadku placu pierwsze przewinienie to było wjechanie
    > na linię.

    O ile dobrze pamietam, to oblewaja jesli TEN SAM BLAD popelnisz dwa razy,
    wiec jak raz zapomnisz migacza i raz najedziesz na linie to dalej
    kontynuujesz egzamin. Nie mowiac juz o tym, ze na placyku kazdy manewr
    oprocz luku tez mozna robic DWA razy. Nawet jesli jednak by tak nie bylo to
    najezdzajac na linie w realu zarysowalbys komus zderzak albo go urwal, a do
    tego jeszcze pozniej nie wlaczyles migacza. Jak na 15-20 minut jazdy podczas
    egzaminu to chyba i tak duzo? Uwazam, ze egzaminy dla potrafiacycyh jezdzic
    wcale nie sa trudne, a ze po 20-30 godzinach kursu niewiele osob potrafi to
    juz inna dyskusja. Osobiscie nie chcialbym zeby po drogach poruszaly sie
    osoby bez prawa jazdy tak jak w UK.

    Dysiek

  • 44. Data: 2012-05-15 22:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > dalej kontynuujesz egzamin. Nie mowiac juz o tym, ze na placyku kazdy
    > manewr oprocz luku tez mozna robic DWA razy.

    pamiętaj ze to było kinanaście lat temu

    > Nawet jesli jednak by tak
    > nie bylo to najezdzajac na linie w realu zarysowalbys komus zderzak
    > albo go urwal,

    taa.... bo widocznośc samochodu obok i linii na ziemi jest dokłądnie taka
    sama.
    Zreszta jak już PJ dostałem - nie miałem takich wydarzeń a przejechałem
    kilkaset tysięcy km (hmm a moze ponad milion) so...

    > a do tego jeszcze pozniej nie wlaczyles migacza.

    taa... byłeś ostatnio na drodze?

> [...]
    > godzinach kursu niewiele osob potrafi to juz inna dyskusja. Osobiscie
    > nie chcialbym zeby po drogach poruszaly sie osoby bez prawa jazdy tak

    ja mam mieszane uczucia - wydaje mi się, że to mogłoby się udać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 45. Data: 2012-05-16 00:36:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 21:32:39 +0200, Dysiek napisał(a):

    > O ile dobrze pamietam, to oblewaja jesli TEN SAM BLAD popelnisz dwa razy,
    TERAZ.

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2012-05-16 09:11:48
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    DooMiniK nabazgrał(a):

    > Da się? da... W Polsce jednak taki system by kosztował
    > 5milonów (minimum), budowa systemu 7 lat, dodatkowo kilka
    > spraw w sądzie o łapówki + działanie systemu tylko na
    > przeglądarce IE.
    > Tak prosta rzecz... ech.

    A u nas dalej ... z 450.000tyś na 230.000tyś .. chyba się pomylił bo
    zawsze jest 193.000tyś :)

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/55-uwaga-na-to-aut
    o/25821-bmw-740i-automat-korekta-licznika

    Jak tu żyć .... :)