  • 1. Data: 2012-05-08 17:32:10
    Temat: Odgrzybianie - jest sens?
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Umówiłem się na piątek na uzupełnienie czynnika w klimatyzacji i facet
    zaproponował też odgrzybianie bo nie wiadomo czy było kiedykolwiek
    robione (auto kończy 4 lata). Jest sens za to dopłacać jeśli w
    samochodzie żadne nieprzyjemne zapachy się nie wydobywają, nic nie
    drażni gardła czy nosa?

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 2. Data: 2012-05-08 17:58:07
    Temat: Re: Odgrzybianie - jest sens?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-08 17:32, Mumin pisze:
> [...]
    > robione (auto kończy 4 lata). Jest sens za to dopłacać jeśli w
    > samochodzie żadne nieprzyjemne zapachy się nie wydobywają, nic nie

    Czyszczenie klimatyzacji zawsze powinno się na wiosnę robić, czuć nic
    nie będziesz do póki nagle zapalenia wirusowego krtani np. nie dostaniesz.

  • 3. Data: 2012-05-08 18:11:32
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-05-08 17:58, anacron pisze:

    > Czyszczenie klimatyzacji zawsze powinno się na wiosnę robić, czuć nic
    > nie będziesz do póki nagle zapalenia wirusowego krtani np. nie dostaniesz.

    Ok, przekonałeś mnie.:) A czy konieczna jest wymiana filtra kabinowego?
    Wymieniany był we wrześniu, a autem zrobiłem tylko jakieś 3000km.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 4. Data: 2012-05-08 19:53:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anacron

    > Czyszczenie klimatyzacji zawsze powinno się na wiosnę robić, czuć nic
    > nie będziesz do póki nagle zapalenia wirusowego krtani np. nie
    > dostaniesz.

    Ty chyba nie czyściłeś i dostałeś zapalenia mózgu. :>

  • 5. Data: 2012-05-08 19:54:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mumin

    > Ok, przekonałeś mnie.:) A czy konieczna jest wymiana filtra kabinowego?
    > Wymieniany był we wrześniu, a autem zrobiłem tylko jakieś 3000km.

    Koniecznie, oprócz tego musisz też wymienić sprężarkę i skraplacz bo z
    nich nie da się usunąć grzybów. Jeśli okaże się, że zalęgły się tam
    grzyby halucynogenne, to może się okazać, że po paru godzinach jazdy
    będziesz na haju, co jak wiadomo, jest przestępstwem. Chcesz być
    przestępcą? Chyba nie. Więc sprawa jasna.

  • 6. Data: 2012-05-08 20:06:31
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 8 Maj, 17:32, Mumin <m...@T...onet.pl> wrote:
    > Jest sens za to dopłacać jeśli w
    > samochodzie żadne nieprzyjemne zapachy się nie wydobywają, nic nie
    > drażni gardła czy nosa?

    Jeśli już czujesz zapachy z klimatyzacji, to na odgrzybianie jest parę
    miesięcy za późno.

    --
    Regards
    Matt

  • 7. Data: 2012-05-08 20:59:51
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

> [...]
    > robione (auto kończy 4 lata). Jest sens za to dopłacać jeśli w
    > samochodzie żadne nieprzyjemne zapachy się nie wydobywają, nic nie

    Jak nie chcesz, zeby Cie oczy piekly to doplac. Majatek to nie jest, a
    zawsze przyjemniej sie podrozuje.

    BTW. Wymieniles filtr bez czyszczenia klimy??? Troche bez sensu.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 8. Data: 2012-05-08 21:04:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jak nie chcesz, zeby Cie oczy piekly to doplac. Majatek to nie jest, a
    > zawsze przyjemniej sie podrozuje.
    >
    > BTW. Wymieniles filtr bez czyszczenia klimy??? Troche bez sensu.

    Bo ponieważ?

  • 9. Data: 2012-05-08 21:05:52
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-05-08 20:59, v...@i...pl pisze:

    > Jak nie chcesz, zeby Cie oczy piekly to doplac. Majatek to nie jest, a
    > zawsze przyjemniej sie podrozuje.
    >
    > BTW. Wymieniles filtr bez czyszczenia klimy??? Troche bez sensu.

    Tak, filtr był mocno brudny i powodował parowanie szyb, a potrzebny jest
    przecież nie tylko do klimatyzacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 10. Data: 2012-05-09 08:42:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 08 May 2012 17:58:07 +0200, anacron

    > Czyszczenie klimatyzacji zawsze powinno się na wiosnę robić,

    To się w zasadzie zgadza, aczkolwiek większe prawdopodobieństwo
    "zagrzybienia" jest w lato i na jesieni, a więc w zasadzie lepiej zrobić
    jak już się zrobi zimno i sucho. Najlepiej to dwa razy w roku przedmuchać
    jeśli się chce dbać o... krtań.

    > czuć nic nie będziesz do póki nagle zapalenia
    > wirusowego krtani np. nie dostaniesz.

    Potem nic innego, jak tylko umrzyj. Co to za s-f?

    --
    Pozdor Myjk