  • 31. Data: 2009-05-13 06:04:19
    Temat: Re: Krakow, pogoda wczoraj
    Od: bans <g...@o...pl>

    Leszek Drwal pisze:

    > No i wlasnie to cie rozni od prawdziwego artysty-fotografa ;)

    Touche. I podziwiam za cierpliwość.

    --
    bans

  • 32. Data: 2009-05-13 06:09:00
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > no nie chcialem tego mowic na glos ale z ust mi to wyjales...
    > ja mialem dziecko na rekach i latalem od okna do okna ze scicnietym
    > sercem i tylko podziwialem bo nie mogłem wyjść :|
    > Synek jak zobaczyl tecze tez nagle wydawal sie podobnie jak ja
    > ozywiony chociaż ma 2 latka :)
    >
    > ale knota tęczy nikt jeszcze nie pokazal ;)
    > http://studio-roger.pl/_prezentacje/niebo.html

    Przejarane na dole. HDRow nie umiesz? ;)

  • 33. Data: 2009-05-13 08:04:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    bans pisze:
    > Aparaty i obiektywy za dziesiątki tysięcy, a jak przychodzi co do czego,
    > to pokazują fotki jak z komórki.

    Bo w życiu chodzi o te aparaty, a nie o zdjęcia :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 34. Data: 2009-05-13 11:42:11
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Bo w życiu chodzi o te aparaty, a nie o zdjęcia :)

    To mnie jednak o zdjecia. Chyba zaloze Flickra sobie. Bo widze, ze moje
    przypadkowe ujecia moga smialo konkurowac z 95% prezentowanych tu fotek
    ;) hyhyhy

  • 35. Data: 2009-05-13 11:45:21
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > To mnie jednak o zdjecia. Chyba zaloze Flickra sobie. Bo widze, ze moje
    > przypadkowe ujecia moga smialo konkurowac z 95% prezentowanych tu fotek ;)
    > hyhyhy

    dajesz :)

    Roger

  • 36. Data: 2009-05-13 14:12:33
    Od: j...@a...at

    u mnie przed burza bylo tak :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Zdjecia#5335
    309364856516466

    a po burzy zrobilo sie tak:

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Zdjecia#5335
    309610224859362

    XXX

  • 37. Data: 2009-05-13 14:42:10
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik <j...@a...at> napisal
    >u mnie przed burza bylo tak :

> [...]

    A kiedy AF lepiej dzialal - przed burza czy po burzy ?

    adam

  • 38. Data: 2009-05-13 14:51:20
    Od: j...@a...at

    5309610224859362

    > A kiedy AF lepiej dzialal - przed burza czy po burzy ?
    >
    > adam

    chlopie dalbys se juz spokoj z docinkami.
    bawi cie to rzeczywiscie ?

    na jednej grupie podskakujesz , na drugiej podskakujesz.
    zastanawiam sie nieraz skad sie bierze taki francowaty charakter u
    niektorych - to dziedziczne czy nabyte ?

    jesli potrafisz napisz cos konstruktywnego , a tak zawracasz tylko
    dupe.
    spadaj.

  • 39. Data: 2009-05-13 15:00:19
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik <j...@a...at> napisal

    > chlopie dalbys se juz spokoj z docinkami. bawi cie to rzeczywiscie ?

    Nie, za plecami mam kogos kto pod grozba uzycia broni mi kaze.

    > na jednej grupie podskakujesz , na drugiej podskakujesz.
    > zastanawiam sie nieraz skad sie bierze taki francowaty charakter u
    > niektorych - to dziedziczne czy nabyte ?

    Nabyte. Zarazilem sie czytaniem niektórych.

    > jesli potrafisz napisz cos konstruktywnego , a tak zawracasz tylko
    > dupe.
    > spadaj.

    Ja tu na powaznie, a kolega tak niegrzecznie...
    Wstyd!

    adam

  • 40. Data: 2009-05-13 17:00:38
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    j...@a...at wrote:
    > u mnie przed burza bylo tak :

> [...]

    ta druga fota jest "dziwnie nieostra" - pewnie dlatego, ze zmniejszyles
    przeslone, zamiast zwiekszyc iso. i faktycznie kwiatek jest w czesci
    nieostry, gdy na pierwszym jest ostry calkiem.