  • 21. Data: 2009-05-12 16:06:02
    Temat: Re: Krakow, pogoda wczoraj
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Mateusz wrote:

    > Jednoo je wyroznia - jest ich cala seria ;) Inni daja po 1-2 ;)

    Fotki powstały w ciągu pół godziny i na każdym są zupełnie inne chmury. Dlatego
    dałem serię.

    > Moja siostra robi lepsze zdjecia swoim 3 letnim kompaktem, to fakt ;)

    Jakbym nie siedział w domu, to bym zrobił...

  • 22. Data: 2009-05-12 16:58:26
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/3526068248
    /

    http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/3525261563
    /

    http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/3526068530
    /

    Tyle co udalo mi sie strzelic przez okno.

    Thomas

  • 23. Data: 2009-05-12 17:38:04
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Thomas wrote:

    > http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/3526068248
    /

    piekny blok po lewej, tyle okien, i wyremontowany - ladnie kadrowane,
    choc chyba troche mogles wiecwej tego bloku uchwycic...

    > http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/3525261563
    /

    tu udalo ci sie uchwycic wiecej blokow, lepiiej niz na poprzednim, tylko
    te bloki jakies takie zaokraglone... co prawda podzieliles "horyzontem"
    dachow blokow zdjecie dokladnie na pol, co sprawia, ze nie jest ciekawe
    i nie skupiasz sie na blokach calkiem, wiec musisz popracowac nad
    kompozycja ujec...

    > http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/3526068530
    /

    ciekawa zachwiana kompozycja pochylonych blokow, super ujecie, bo nadaje
    dynamizmu, gdyby dodac troche motion bluru to moznaby nawet uwierzyc, ze
    te bloki pędzą...

  • 24. Data: 2009-05-12 17:39:03
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Gościu, zrobiłem w wolnej chwili zdjęcia ze swojego balkonu... Było
    > pytanie o chmury to wrzuciłem.

    wrzuciles drzewa i bloki ;)

  • 25. Data: 2009-05-12 17:58:53
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Leszek Drwal" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > ciekawa zachwiana kompozycja pochylonych blokow, super ujecie, bo nadaje
    > dynamizmu, gdyby dodac troche motion bluru to moznaby nawet uwierzyc, ze

    Chodzilo o kolor nieba. Myslisz, ze latwo sie komponuje kadr z piatego
    pietra bloku w pol wychylony przez okno? Wiesz.. mieszkam na typowym
    blokowisku. Spodziewales sie innych widowkow niz paskuden bloki?
    Ale dziekuje za konstruktywne zjebanie.

    Thomas

  • 26. Data: 2009-05-12 18:20:12
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Thomas wrote:

    > Użytkownik "Leszek Drwal" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzilo o kolor nieba. Myslisz, ze latwo sie komponuje kadr z piatego
    > pietra bloku w pol wychylony przez okno?

    Nie neguje tego, ze trudno bylo technicznie itp. Komentuje zdjecia,
    zwlaszcza w kontekscie watku o niebie.

    > Ale dziekuje za konstruktywne zjebanie.

    Niestety/staty zrobic ciekawe i dobre zdjecie jest trudno. Pomiajajc
    technikalia liczy sie takze kompozycja i caloksztalt ujecia.

    Milo mi, ze pomoglem ;)

  • 27. Data: 2009-05-12 18:26:48
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > Nie neguje tego, ze trudno bylo technicznie itp. Komentuje zdjecia,
    > zwlaszcza w kontekscie watku o niebie.

    Dobrze, ze w sumie zabawne te komentarze.

    > Niestety/staty zrobic ciekawe i dobre zdjecie jest trudno. Pomiajajc
    > technikalia liczy sie takze kompozycja i caloksztalt ujecia.

    Ja to bardzo dobrze wiem. Ale naprawde robiac te zdjecia nie myslalem nawet
    nad kompozycja, tylko nad tym ile sie moge wychylic, zeby nie wypasc ;-)

    Thomas

  • 28. Data: 2009-05-12 18:33:21
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Thomas wrote:

    > Dobrze, ze w sumie zabawne te komentarze.

    Wlasciwie jak chcesz moge cie zjebac wulgarnie ;)

    > Ja to bardzo dobrze wiem. Ale naprawde robiac te zdjecia nie myslalem
    > nawet nad kompozycja, tylko nad tym ile sie moge wychylic, zeby nie
    > wypasc ;-)

    No i wlasnie to cie rozni od prawdziwego artysty-fotografa ;)

  • 29. Data: 2009-05-12 20:42:06
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "bans" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zobaczenia? Te są beznadziejne, tak jak każde inne w tym wątku.
    >
    > Aparaty i obiektywy za dziesiątki tysięcy, a jak przychodzi co do czego,

    no nie chcialem tego mowic na glos ale z ust mi to wyjales...
    ja mialem dziecko na rekach i latalem od okna do okna ze scicnietym
    sercem i tylko podziwialem bo nie mogłem wyjść :|
    Synek jak zobaczyl tecze tez nagle wydawal sie podobnie jak ja
    ozywiony chociaż ma 2 latka :)

    ale knota tęczy nikt jeszcze nie pokazal ;)
    http://studio-roger.pl/_prezentacje/niebo.html

    Roger

  • 30. Data: 2009-05-12 20:43:57
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    Uzytkownik <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
    > Udalo sie komus w krakowie cos fajnego zlapac? Nie chodzi mi o tecze,
    > a raczej wyjatkowo malownicze chmury po burzy.

    no ja mam tecze, taki jeden knot

    niestety brudny lens ;) to i lansu nie ma (deszcz padal wiec zmoczylo)

    jak ktos chce, okolice borku:

    http://i44.tinypic.com/2vkmhk1.jpg

    pozdr
    dziadek