  • 51. Data: 2009-05-14 14:34:53
    Temat: Re: Krakow, pogoda wczoraj
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Negatyw wrote:

    > Użytkownik "Leszek Drwal" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Taki znalazłem darmowy host.
    > Jest jednak na to sposób:
    > Firefox + adblock + filtry z:
    > http://www.niecko.pl/adblock/
    >
    > i oglądanie przestanie irytować :)
    >
    > Ale jeśli polecisz nie męczące reklamami miejsce - wrzucę.

    google picassa album? :)

  • 52. Data: 2009-05-14 15:17:15
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    > google picassa album? :)

    Dzięki, znam - rzuć okiem na link powyżej :)

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 53. Data: 2009-05-15 03:10:11
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Leszek Drwal wrote:
    > jakbym mial cierpliwosc do tych reklam, to przejrzalbym cos wiecej niz
    > miniaturki :/

    Cooliris też przechwytuje tę galerię.

  • 54. Data: 2009-05-15 14:55:58
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 12 of May 2009 20:33, Leszek Drwal wrote:

    > Wlasciwie jak chcesz moge cie zjebac wulgarnie ;)

    > No i wlasnie to cie rozni od prawdziwego artysty-fotografa ;)

    Prawdziwy art-fot nie zastanawia się, czy wypadnie,
    ale jak wypadnie :-)

    --
    nb

  • 55. Data: 2009-05-15 15:35:47
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 13 of May 2009 23:02, Leszek Drwal wrote:

> [...]
    618102117962/

    > no wreszcie cos fajnego ;)

    phi! jak ktoś nie umie korzystać z fotoszopy, to tęcze zza horyzontu
    wyciąga dźwigiem, a chmury samolotami dostarcza :-)

    no dobra, fajne
    mnie ciekawi to co zostało wycięte,
    (ani też nie przeraża, co niepowycinane u innych)

    --
    nb