  • 11. Data: 2009-05-12 10:15:59
    Temat: Re: Krakow, pogoda wczoraj
    Od: j...@a...at

    On 12 Mai, 11:21, "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote:

    > Apropo burzy.Nie jestem z Krakowa, ale jesli chodzi o wyglad chmur, to oto
    > co wisialo nad moim blokiem kilka lat temu :)Prawie jak `Dzien
    > Niepodleglosci` :)
    >
    > http://scashone.blok.pl/czesci/burza.jpeg
    >
    > pozdrawiam
    >
    > CeZ__134

    zwykly cumulonimbus - nic szczegolnego

  • 12. Data: 2009-05-12 10:21:54
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    j...@a...at wrote:

    > zwykly cumulonimbus - nic szczegolnego

    Myślałeś kiedyś o założeniu własnej sekty?

  • 13. Data: 2009-05-12 11:03:55
    Od: j...@a...at

    > Myślałeś kiedyś o założeniu własnej sekty?
    > --
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    najpierw sie naucz robic ostre zdjecia , a pozniej pytaj.

    XXX

  • 14. Data: 2009-05-12 13:00:45
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Mateusz Ludwin napisał:

    > http://img231.imageshack.us/img231/3953/dscf2074.jpg
    > http://img230.imageshack.us/img230/3349/dscf2091.jpg
    > http://img521.imageshack.us/img521/9744/dscf2093.jpg
    > http://img230.imageshack.us/img230/6516/dscf2095.jpg
    > http://img521.imageshack.us/img521/9987/dscf2099.jpg
    > http://img517.imageshack.us/img517/9950/dscf2103.jpg
    > http://img230.imageshack.us/img230/7461/dscf2107.jpg

    Moze gdyby te zdjecia nie byly robione z pozycji przykucnietej zaby to
    byloby fajniej. A wyastarczy wyjechac winda na 10 czy 12 pietro
    jakiegokolwiek wiezowca (gdzie da sie wejsc) i od razu jest duuzooo lepiej.

    A tak - drzewa i bloki ....

  • 15. Data: 2009-05-12 13:01:25
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik kuba_k1 napisał:
    > Również spoza Krakowa, zdjęcie zrobione kilka dni temu ale ... przed
    > burzą :)
    >
    > http://picasaweb.google.com/lh/photo/Bbl9zI4CYmXMFAW
    8F4ijKw?feat=directlink

    Szkoda, ze nie panoramiczne...

  • 16. Data: 2009-05-12 13:11:31
    Od: bans <g...@o...pl>

    Mateusz pisze:

    > A tak - drzewa i bloki ....

    Przepraszam, a czy w tym wątku są jakieś zdjęcia chmur, nieba, warte
    zobaczenia? Te są beznadziejne, tak jak każde inne w tym wątku.

    Aparaty i obiektywy za dziesiątki tysięcy, a jak przychodzi co do czego,
    to pokazują fotki jak z komórki.

    --
    bans

  • 17. Data: 2009-05-12 13:50:22
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Thomas pisze:

    > swiatlo bylo ciekawe.

    Światło było niesamowite, wyjątkowe i brak słów aby opisać.

    Jakoś po 19 jechałem tramwaje Westerplatte, niebo czarne i ogólnie
    ciemno, Planty groźnie wyglądały. Na jednej uliczce od strony Rynku,
    między kamienicami, niczym reflektor Batmana na wysokości dwóch metrów
    nad ziemia - wisiało mocne, ogromne, jasnożółte słońce - tworząc tunel
    świetlny. Wiecie jak wyglądały w tym miejscu Planty? No masakra. Dla
    tych zdjęć mógłbym umrzeć ;)

    --
    pzdr, Piotr M

  • 18. Data: 2009-05-12 14:38:57
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik bans napisał:

    > Przepraszam, a czy w tym wątku są jakieś zdjęcia chmur, nieba, warte
    > zobaczenia? Te są beznadziejne, tak jak każde inne w tym wątku.

    Jednoo je wyroznia - jest ich cala seria ;) Inni daja po 1-2 ;)

    > Aparaty i obiektywy za dziesiątki tysięcy, a jak przychodzi co do czego,
    > to pokazują fotki jak z komórki.

    Moja siostra robi lepsze zdjecia swoim 3 letnim kompaktem, to fakt ;)

  • 19. Data: 2009-05-12 16:02:55
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    j...@a...at wrote:

    > najpierw sie naucz robic ostre zdjecia , a pozniej pytaj.

    Co tym razem wymyśliłeś? :>>>>>

  • 20. Data: 2009-05-12 16:03:43
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Mateusz wrote:

> [...]
    > byloby fajniej. A wyastarczy wyjechac winda na 10 czy 12 pietro
    > jakiegokolwiek wiezowca (gdzie da sie wejsc) i od razu jest duuzooo lepiej.

    Gościu, zrobiłem w wolnej chwili zdjęcia ze swojego balkonu... Było pytanie o
    chmury to wrzuciłem.