    From: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kraków-Konin: proszę o porady
    Date: Tue, 26 Jul 2011 19:59:56 +0200

    >Witam, w poniedziałek muszę być w Koninie na godzinę 12:00. Bardzo
    >proszę o wszelkie sugestie. Na pewno najpierw skieruję się na
    >Mysłowice a potem E75/DK1 do Częstochowy. A potem już nie wiem, albo
    >cały czas E75/S1/DK1 do Łodzi i stamtąd A2 do Konina. Da się jakoś
    >przejechać przez Łódź i potem wjechać na A2? A może ominąć Łódź drogą
    >71? Albo zupełnie inaczej, w Częstochowie skręcić w drogę 43 i jechać
    >"opłotkami" na Wieluń, Sieradz, Turek? Z góry dzięki za jakiekolwiek
    >porady!

    Na tych bocznych drogach w okalicach miejscowości Turek (objazdach Łodzi) aż
    roi się od patrolów drogówki zaczajonych za krzaczorami (jechaliśmy jakoś z
    rok temu - kolega dostał 500 zł + 10 pkt za przekroczenie prędkości na
    jakimś zadupiu).

    Chciałym na to zwrócić koledze uwagę jak będzie jechał tymi objazdami ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/