  • 1. Data: 2011-09-07 09:53:05
    Temat: Kraków - E77 - Podgórze
    Od: "Konrad" <k...@g...pl>

    Witam,

    Potrzebuję wsparcia w obraniu trasy przejazdu przez Kraków w najbliższy piątek
    ok. godz. 10.00 - 12.00.
    Wjazd do Krakowa trasą E77, cel w Krakowie - ul. Krasickiego (Podgórze). No
    właśnie, jak pojechać, aby było łatwo, fajnie i przyjemnie? :-)

    I pytanie dodatkowe: czy Zakopianka w soboty rano nadaje się do przejazdu w
    stronę południową, czy wybrać jakąś alternatywę?

    Pozdrawiam,

    Konrad
    szampańskie Ave VVT-i

  • 2. Data: 2011-09-07 11:21:57
    Temat: Re: Kraków - E77 - Podgórze
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    Konrad <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Wjazd do Krakowa trasą E77, cel w Krakowie - ul. Krasickiego (Podgórze). No
    > właśnie, jak pojechać, aby było łatwo, fajnie i przyjemnie? :-)

    Ja pojechałbym tak:
    http://g.co/maps/kqhcs

    Mała uwaga: nie wiem dlaczego google zwariowały w okolicach
    Limanowskiego/Kalwaryjskiej. Nie kojarzę dlaczego nie można by jechać
    tam prosto.
    Duża uwaga ;): Most Piłsudskiego jest zamknięty.

    > I pytanie dodatkowe: czy Zakopianka w soboty rano nadaje się do przejazdu w
    > stronę południową, czy wybrać jakąś alternatywę?

    Dokąd chcesz się dostać?

    > Pozdrawiam,

    Również,
    made_myself

  • 3. Data: 2011-09-07 11:30:15
    Od: " " <k...@g...pl>

    made myself <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Mała uwaga: nie wiem dlaczego google zwariowały w okolicach
    > Limanowskiego/Kalwaryjskiej. Nie kojarzę dlaczego nie można by jechać

    Dzięki, mniej więcej zgadza się z moimi wstępnymi planami :-)

    > Duża uwaga ;): Most Piłsudskiego jest zamknięty.>

    Uuuu - dla ruchu pieszego też?

    > Dokąd chcesz się dostać?
    Zakopane :-)

    Pozdrawiam,

    Konrad
    szampańskie Ave VVT-i

  • 4. Data: 2011-09-07 11:34:42
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

> [...]
    > No
    > właśnie, jak pojechać, aby było łatwo, fajnie i przyjemnie? :-)

    Fajnie i przyjemnie pewnie nie będzie ;-) Dlatego na Twoim miejscu wybrałbym
    wariant najłatwiejszy. Czyli cały czas prosto Alejami - 29 Listopada,
    Słowackiego, Mickiewicza, Krasińskiego, potem Konopnickiej do Ronda
    Matecznego. Dopiero na rondziu w lewo w Kalwaryjską następnie znowu w lewo
    np. w Smolki. Można od innych stron kombinować, ale nakręcisz się, może
    nawet nie pogubisz i wcale nie jest powiedziane, że wyjdziesz na plus
    czasowo, a jeżeli nawet to przypuszczam, że niewiele ;-).

    > I pytanie dodatkowe: czy Zakopianka w soboty rano nadaje się do przejazdu
    > stronę południową, czy wybrać jakąś alternatywę?

    Raczej nie powinno być problemów (rano tzn. np. o godz. 7). Im później tym
    większy ruch;-),

    Tutaj możesz sprawdzić przed wyjazdem jak wygląda sytuacja na poszczególnych
    odcinkach i w razie korków zaplanować objazd:
    http://www.cat-traffic.pl/pomiary-online/

  • 5. Data: 2011-09-07 11:40:52
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.09.2011 11:34, Maciek pisze:
> [...]
    > wyjdziesz na plus czasowo, a jeżeli nawet to przypuszczam, że niewiele ;-).

    Tez bym tak pojechal.

    > Tutaj możesz sprawdzić przed wyjazdem jak wygląda sytuacja na
    > poszczególnych odcinkach i w razie korków zaplanować objazd:
    > http://www.cat-traffic.pl/pomiary-online/

    http://nadrodze.info/
    Tu jest nieco przystepniej to pokazane.

  • 6. Data: 2011-09-07 11:47:49
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    <k...@g...pl> napisał(a):

    > Uuuu - dla ruchu pieszego też?

    Z tego co wiem, to ruch pieszy nie jest ograniczony, ale nie chcę skłamać.
    Podobno autobusy _nocne_ również są przepuszczane.
    W razie czego masz do dyspozycji naszą cudowną kładkę rowerowo-pieszą
    Ojca Bernatka :D

    > Zakopane :-)

    Niestety nie pomogę z objazdami, przeważnie zjeżdżam zjazdem na Bielsko z
    Zakopianki i w tamte rejony mógłbym podać alternatywy.
    Jedna uwaga: w Mogilanach jest zwężenie na Zakopiance, ale tragedii nie
    powinno być.

    Pozdrawiam,
    made_myself

  • 7. Data: 2011-09-09 01:46:05
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "made myself" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co wiem, to ruch pieszy nie jest ograniczony, ale nie chcę skłamać.
    > Podobno autobusy _nocne_ również są przepuszczane.

    Kto Cię tak okłamał? Do końca września 614 i 904 zapierniczają przez
    Starowiślną i Na zjeździe. Swoją drogą mogłoby tak zostać na stałe - po
    cholerę to lawirowanie po Kazimierzu?

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###