    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kozaczek na drodze...
    Date: Wed, 16 Nov 2011 22:22:30 +0100

    W dniu 2011-11-16 16:44, kakmar pisze:

    > Dobre, to może objaśnij.

    Co tutaj objaśniać? Masz prawo jazdy to chyba znasz początkowe artykuły
    z rozdziału 1 - Zasady ogólne.

    > A nie, na szczęście nie.

    Tak?

    > Większość jeździ całkiem poprawnie, a nawet
    > przewidywalnie i uprzejmie. Zwykle wiedzą też co się na drodze dookoła dzieje.

    Wiesz, ja wiem, że czytanie ze zrozumieniem jest rzeczą raczej coraz
    rzadziej spotykaną, ale dziwię się, że akurat w ten sposób próbujesz
    udowadniać swoje racje, skoro w swym zaprzeczeniu podpinasz się pod
    moją argumentację. Od dawna piszę, że ludzie w większości stosują się
    do przepisów, do zasad współżycia w społeczeństwie itd., ale są jednak
    omylni i czasem im się błąd trafi. No, ale cóż ja poradzę, że
    najważniejsze, by Twoje było na wierzchu...

    > Niestety jest też ta nieszczęśliwa mniejszość która porusza po drogach się jak
    > lunatyk. Nie widzą, nie wiedzą, mogą się przecież zagapić i przejechać
    > rowerzystę i nie zauważyć. Bo pewnie za szybko jechał. Albo wjechać pod
    > wyprzedzające ich auto nie widząc w lusterku świateł na lewym pasie.

    Wiesz, ja tam nie wiem czym wspomagasz te wizje...