  • Data: 2011-11-16 23:58:29
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:j9vqji$lf8$1@inews.gazeta.pl...

    > Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > mozna, mozna tylko chuj wie kiedy bedzie chcial wyprzedzic.
    > Czasem za takim to mozna i 100km zrobic, zanim sie doczekasz jego manewru.
    > Jesli wiec Ty w odpowiedni sposob zasygnalizujesz swój zamiar to chocby
    > sie przymierzal do wyprzedzania juz od 30 min to i tak Ty masz
    > pierwszenstwo.
    > Co innego jak wlaczysz kierunkowskaz w momencie kiedy juz rozpoczales
    > manewr wyrpzedzania, co w sytuacji, kiedy nie ma za wiele miejsca na
    > wyprzedzanie moze po prostu skutkowac tym, ze ktos sie nie zdazy
> [...]

    bzdura
    polecem kodek i kurs na pj
    wlaczenie kierunku sygnalizuje zamiar nie manewr
    a chciec to ja moge...

    poztym w drogowce nie raz to zaznaczali
    nawet jak duzy bral zapas skrecajac w prawo sciskajac malego ktory nie
    widzial kierunku
    wiec idac tym sladem tutaj busik moze sobie kierunek w d. wlozyc

    > Tak czy inaczej wkurwia mnie, jak jade za jakims oslem, ktory z racji
    > tego, ze jest jeden samochód dalej móglby juz 5 razy wyprzedzic, ale
    > decyduje sie dopiero wtedy, kiedy ja zaczynam go wyprzedzac i zwykle
    > jeszcze zostawiajac

    swita racje

    > mu maly margines na rozpoczecie manewru. Konczy sie to tym, ze mijaja
    > cenne sekundy, kiedy móglby smialo wyprzedzic, a on nagle gaz do dechy,
    > kierunek i na lusterka brakuje mu czasu. Sek w tym, ze zamiast rozpoczac
    > rozpedzanie na chwile przed tym jak zrobi mu sie miejsce, zaczyna to
    > chwile po tym jak robi sie miejsce - a to czasem wystarczajacy okres,
    > zebym ja zdazyl wyprzedzic jego i tego nastepnego...

    dokladnie wyskakujacy wprowadza zamieszanie w szyku i opoznienia w sekundach