    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kozaczek na drodze...
    Date: Wed, 16 Nov 2011 11:32:38 +0000 (UTC)

    Dnia 16.11.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:

    > Takie sa realia. Mozesz sie zbuntowac i pojsc w takiej sytuacji na
    > blachy, tylko co to Ci da?

    Właśnie problem polega na tym że mimo że łypie na lewy, to nigdy nie wiesz
    kiedy i czy w ogóle będzie wyprzedzał. Można długo za takim jechać mimo
    wielu kolejnych okazji do wyprzedzania. Inna sprawa że często jak widzi że
    jest wyprzedzany, to dociera do takiego że przecież był pierwszy i mu się
    należy. Co zresztą widać w wielu komentarzach na grupie.

    --
    kakmaratgmaildotcom