  • Data: 2011-11-16 09:31:43
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Że co? Mam przez 50km czekać aż ci z przodu łaskawie zdecydują się
    > wyprzedzać? To właśnie w ten sposób powstają zatwardzenia na drodze i
    > długie kondukty - bo nazwać to konwojami wstyd.

    Szczerze mówiąc też nie bardzo rozumiem gdzie tu wina autora wątku.
    Jazda zygzakiem od środka pasa do osi jezdni zastępuje włączenie
    kierunkowskazu i spojrzenie w lusterko?
    Całkiem niedawno umieszczono tu filmik jak Xsara zepchnęła Combo(?) do
    rowu. Nikt nie miał wątpliwości co do winnego w Xsarze.
    Ale jak się kogoś chce udupić w internecie to rzeczywistość można
    naginać o 180stopni...

    --
    Paweł