  • Data: 2011-11-16 09:31:09
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-16, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > jaki gniewny?
    >
    > Skąd mam wiedzieć, ze ktoś jadący przede mną będzie wyprzedzał, skoro nie ma
    > kierunku?
    >
    > Jak już ja od tyłu, zdążyłem włączyc kierunek i zmienić pas, dogonić tego
    > przede mną, a on dopiero włącza kierunek i zaczyna przyspieszać zmieniając
    > pas ... to ON własnie jest niekulturalny i mi zajeżdza droge, zamiast
    > sprawdzić co sie dzieje z przodu i z TYŁU.

    Bo to widac po niespokojnosci, wychylaniu sie itd. Nie mow, ze nie. Bo
    mi udaje sie prawie ze 100% pewnoscia przewidziec, ze gostek bedzie
    wyprzedzal i prawdopodobnie mnie nie zauwazy bo jest zaabsorbowany
    ogladaniem tego co przed nim. Taki lajf.

    > Proste jak bzykanie, a Wy tu jakieś teorie kurtuazji na drodze wymyslacie,
    > co to niby ten co jest przede mną ma pierwszeństwo w wyprzedzaniu.
    > Niby na podstawie czego?
    >
    > To, ze ktoś jedzie przy osi jezdni, nie oznacza, ze będzie wyprzedzał.
    > Niektórzy mają takie nawyki i jadą sobie przy osi, zasłaniając pole widzenia
    > tym jadącym za nimi...
    > A jak nie wyprzedzi przez kolejne 20 km, to co - będę mógł wyprzedzić, czy
    > nadal mam czekać i może maila z prośbą wysłać o możliwość wyprzedzenia?

    Nie wymyslaj teori o 20 kilometrach. Sam autor zauwazyl ze chce
    wyprzedzac i mozna bylo sie tego spodziewac przy pierwszej lepszej
    okazji.

    Nikt nie mowi tu, ze busiarz zrobil dobrze. Bo zrobil zle nie patrzac w
    lusterka.

    Dobrze, ze przynajmniej nie robi tak jak ten co ktos ostatnio wrzucil
    jego filmiki - klakson i hamulec do oporu.

    --
    Artur
    ZZR 1200