    Date: Tue, 12 Jul 2011 00:34:29 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kot Schrödingera a Straż Gminna z Człuchowa

    W dniu 2011-07-12 00:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Skontaktuj się z mediami, bo to jest faktycznie niezły kabaret :)

    Ja myślę, że to jeszcze nie jest koniec :)
    Żal by było to przerywać.
    Z mediami to się podzielę jak to wszystko się skończy.

    W ogóle jakąś stronę trzeba będzie zrobić z poradnikiem jak nie
    sponsorować tych gminnych biznesów fotoradarowych.
    Bo w sumie nawet jak komuś gmina zrobi w pełni zasadną fotkę za
    przekroczenie prędkości, to wystarczy odmówić przyjęcia mandatu, resztę
    korespondencji olać (albo jak się komu chce to pobawić się tak jak ja) i
    w najgorszym razie dostanie się 50zł więcej kosztów postępowania
    nakazowego, ale sama grzywna może być nawet mniejsza, może się trafić
    umorzenie, przedawnienie, a najważniejsze że kasy nie dostanie już ta
    gmina, a skarb państwa.

    Teraz odmawiam przyjęcia mandatu za niewskazanie i strażnicy skierują do
    sądu wniosek o ukaranie i za niewskazanie i za przekroczenie prędkości.
    Mam nadzieje że sąd przychyli się do tego, żeby obie sprawy połączyć ;)

    > "Schizofrenia w straży gminnej!" ;->

    Mam nadzieje, że sąd ustali czy wskazałem czy nie wskazałem kierującego,
    bo sam już nie wiem :)