eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKoszty eksploatacyjne-porównanie marek?Re: Koszty eksploatacyjne-porównanie marek?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Koszty eksploatacyjne-porównanie marek?
    Date: Thu, 25 Jun 2009 16:37:55 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 83
    Message-ID: <h20246$1l7$1@news.onet.pl>
    References: <h1so3o$3ok$1@mx1.internetia.pl> <h1sp8u$6r$1@inews.gazeta.pl>
    <h1tvk8$ubv$1@mx1.internetia.pl> <h1v7ah$9kf$1@inews.gazeta.pl>
    <h1v9u4$hcv$1@news.onet.pl> <h1vbbs$olg$1@inews.gazeta.pl>
    <h1vd2t$qhb$1@news.onet.pl> <h1vqlo$8v6$1@news.onet.pl>
    <h1vv21$o1l$1@news.onet.pl> <h200jo$sm4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-75-161.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1245940678 1703 87.205.75.161 (25 Jun 2009 14:37:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Jun 2009 14:37:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    In-Reply-To: <h200jo$sm4$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:603032
    [ ukryj nagłówki ]

    Kefir wrote:
    > Elou!
    > "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
    > news:h1vv21$o1l$1@news.onet.pl...
    >> Kefir wrote:
    >>
    >>>>> No dobra, to jakie są te "materiały eksploatacyjne"? Myślałem, że
    >>>>> łańcuch i klocki to podstawa, tak przynajmniej mówi faququ.
    >>>>
    >>>> Ja tez jestem ciekaw. Paliwo to powiedzmy 35zl, gdzie pozostale dwie
    >>>> trzecie? Opony to kolo 15zl. Zostaje jeszcze polowa. Oleje, filtry
    >>>> 5zl, niech bedzie ze z robocizna 10. Co dalej?
    >>>
    >>> Juz masz 65 PLN.
    >>
    >> 60.
    >
    > 35+15+5+10 dla ciebie rowna sie 60? No to troszke niepotrzebie bije tu
    > piane.

    Nie, 35+15+10 to dla mnie 60. Co do piany sie zgadzam, hehe.

    > Nie mam zwyczaju konfabulowac. Policzylem swoje koszty gdyz albowiem mam
    > durny zwyczaj by wszystkie je zapisywac. Tak samo zapisuje koszty
    > samochodu i jakos wychodzi mi 95-100 PLN za 100 km na moto (zaznaczam:
    > wielocylindrowe) i 50-55 PLN za auto.

    Masz widac tanie w eksploatacji auto. Ja nie, mnie 50 to kosztuje samo
    paliwo. Motocykle jednak tez mam raczej z tych drozszych w obsludze.

    > Nie nie zdziwie sie.to podwazyz,
    > zapewne o moi wydatkkach wiesz wiecej niz ja sam ;) Nie

    Twoje wydatki to niemiarodajna skala, dlatego dla odmiany podaje ci
    moje, zebys mial przyklad, ze tak byc nie musi.

    > wiem jak wyjdzie SM singiel - powinien blizej puszki.

    Zalezy od singla. Moj np wychodzi drogo.


    >>> Przy podobnej cenie zakupu sprzeta - dosc oczywiste: sporo wieksza
    >>> masa nieresorowana, usztywnianie/zmiekczanie tylu w zaleznosci od
    >>> przyspieszania/hamowania silnikiem, moment zyroskopowy napedu.
    >>
    >> W zasadzie opowiesci dziwnej tresci, bo na drodze nie czuc.
    >
    > Acha. TY wiesz lepiej ze JA, jezdzac np XJ-ta, nie czulem wplywu kardana
    > na prace zawieszenia.

    Zaczynasz miszczowac, ale whatever. Jezdzac xjota ja czulem ze ma
    poprostu chujowe zawieszenia, poza tym to archaiczna konstrukcja.

    >> Ale co ma zawias do kardana? Jak jest lancuch to juz nic nie ma
    >> spierdolonego w motocyklu? Mam zaczac wymieniac co zjebali w 14?
    >> FJR kosztuje tyle, co inne motocykle tej klasy, nie widze roznicy. I
    >> jak inne, ma swoje wady. Kardan nie ma tu nic do rzeczy.
    >
    > Nic, Kocusiu, racja tak se pierdole glupoty. Bardzo przepraszam ze sie
    > nieostroznie wychylilem zapominajac do kogo startuje.

    Kef, potem cie dzieciaki beda tu czytac i cytowac, ze kardan to syf i ze
    sie z tym zle jezdzi, co jest, czy sie obrazasz czy nie, bzdura. Kardan
    jest zajebiscie dobra i wygodna rzecza, wrecz sobie nie wyobrazam
    motocykla turystycznego bez kardana, niezaleznie od typu turystyki jaki
    sie uprawia, dlatego nie bede sie biernie przygladal jak ktos glosi
    takie odrealnione poglady. Zatem przyjmijmy, ze TY czujesz roznice (jak
    duza procentowo?), a ja mam racje, ze 90% gospodyn tej roznicy na drodze
    czuc nie bedzie, i nie umniejszajmy oczywistych zalet kardana. Przypomne
    ci tez, ze obecnie kardana nie mam w zadnym motocyklu, i w kolejnym
    ktory planuje kupic tez mial nie bede, a bardzo nad tym ubolewam.
    K.14.

    ps. pare razy z toba jezdzilem, nie latasz ostro, nie palujesz,
    lusterkami nie przycierasz, naprawde mysle, ze przesadzasz. Komfort nie
    przejmowania sie, czy bedziesz wracal do domu kilka tysiecy km na
    wyciagnietej szmacie czy nie nie ma ceny, ja juz tak wracalem dwa razy.

    ps2. duzo bardziej odczuwalne od reakcji walu sa np cylindry w boxerze
    czy guzzi, a jakos ludzie daja rade tym jezdzic i jeszcze nie chca sie
    na cos innego zamienic, hehe. Az dziw, ze ci wywazenie trzycylidnrowca w
    jezdzie nie przeszkadza, marudo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: