eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKoszty eksploatacyjne-porównanie marek?Re: Koszty eksploatacyjne-porównanie marek?
  • Data: 2009-06-26 06:50:18
    Temat: Re: Koszty eksploatacyjne-porównanie marek?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ELou!
    "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> wrote in message
    news:h20tim$47c$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > On 2009-06-25 18:28:50 +0200, "Kefir" <k...@r...pl> said:
    >
    >> Tak. Juz nie bedzie. Kardan rulezz. Sa na sali jakies SM z kardanem?
    >
    > Do SM kardan sie nie nadaje bo jest ciezki, ale co.. tylko SM jezdza po
    > drogach?
    > Uwazam ze obydwa napedy sa ok, tylko lepiej sprawdzaja sie w roznych
    > zastosowaniach.
    >
    > Osobiscie mam moto turystyczne z kardanem i jestem zadowolony bo jest
    > bezobslugowy.
    > Dolac oleju co 36kkm i zapomniec. Moment zyroskopowy? Ok, dobra, nawet
    > pewnie jest. I co.
    > Gdybym mial motocykl do kladzenia sie w winkle z predkoscia 200km/h moze
    > by mnie to obchodzilo.

    Czy aby napewno wiesz o czym mowisz?

    > Ale z predkosciami, z ktorymi to moto jest w stanie sie poruszac wszystko
    > jest cacy.
    >
    > Wkurza mnie ze ostatnio tendencyjnie wiesza sie psy na rozwiazaniach nie
    > sluzacych
    > z zalozenia do upalania pomijajac zupelnie fakt, ze inne cele chciano
    > osiagnac podczas ich projektowania.

    OK. Poczytales sobie. A tak z praktyki Lukaszu: ktory to Twoj motocykl i
    jak dlugo jezdzisz.
    Moj pierwszy motocykl takze byl z kardanem. Pozniej zaczalem sie rozgladac
    za takimi ktore umieje jezdzic a nie kosztuja kroci i bardzo mi z tym
    dobrze.

    Dowiedzialem sie juz od kolegow ( i podsumuje te krynice dla potomnych),
    oprocze tgo oczywiscie ze kardan rzadzi a pozniej
    - nieprawda jest ze kosztuje znaczie wiecej w produkcji.
    - klamliwe jest jakoby zwiekszal niekorzystnie mase pojazdu;
    - efekt zyroskopowy dodatkowych wirujacych mas nie istnieje;
    - w warunkach drogowych nie ma wplywu na trakcje (wyjasnie moze co mam na
    mysli: przez trakcje prowadzenie tylnego kola jak najdluzej po nawierzcni
    jak najmniej w powietrzu)
    - nie ma wplywu na sprezystosc/prace zawieszenia w trakcie gdy przenosi
    moment napedowy.
    - BMW robi sportowe motocykle z kardanem (przez sportowe rozumiem takie
    ktore dorowniuja innym SPORTOWYM a nie sluza do scigania w BMW Cup.)
    - o jednym jeszcze nie wspomnielismy ale to tez pewnnie bzdura wyssana z
    palca: to nieprawda ze kardan jest najbardziej stratnym przeniesieniem
    napedu
    To moze powiedzmy tym glupim producentom ze robia zle motocykle bo bez
    kardana zycie jest szare i plaskie?
    Ja polatam na lancuchu dookola budy.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: