eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKoszty eksploatacyjne-porównanie marek?Re: Koszty eksploatacyjne-porównanie marek?
  • Data: 2009-06-25 16:28:50
    Temat: Re: Koszty eksploatacyjne-porównanie marek?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Elou!
    "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
    news:h20246$1l7$1@news.onet.pl...
    > Kefir wrote:

    > Twoje wydatki to niemiarodajna skala, dlatego dla odmiany podaje ci moje,
    > zebys mial przyklad, ze tak byc nie musi.

    A gdzie pisalem ze musi? Podalem jakie mi slupki wyszly. Nie liczenie sie z
    utrata wartosci uwazam wszak za rzadkosc.

    >>>> Przy podobnej cenie zakupu sprzeta - dosc oczywiste: sporo wieksza masa
    >>>> nieresorowana, usztywnianie/zmiekczanie tylu w zaleznosci od
    >>>> przyspieszania/hamowania silnikiem, moment zyroskopowy napedu.
    >>>
    >>> W zasadzie opowiesci dziwnej tresci, bo na drodze nie czuc.
    >>
    >> Acha. TY wiesz lepiej ze JA, jezdzac np XJ-ta, nie czulem wplywu kardana
    >> na prace zawieszenia.
    >
    > Zaczynasz miszczowac, ale whatever.

    Nie chcialem, sorry jesli tak wyszlo.

    > Jezdzac xjota ja czulem ze ma poprostu chujowe zawieszenia, poza tym to
    > archaiczna konstrukcja.

    Wez sobie XJ z kardanem i pomajdruj gazem w zlozeniu. Powstaje wrazenie ze
    dupa odjezdza, uslizguje choc opona trzyma w najlepsze. Pewnie sobie to
    jednak tylko wyobrazilem. Dodam ze GSXF z rownie kiepawa zawiecha (lecz bez
    kardana) juz takich rzeczy nie pokazywal. Pewnie wyobraznia mi sie
    skonczyla. Wydawalo mi sie takze ze w BMW K1200 S, dzieki kardanowi lamanemu
    w 2 miejscach (paralever), efekt ten jest marginalnie maly. Nie czytalem o
    tym, mialem okazje pojezdzic. Ale moze mi sie tylko snilo.
    >
    >>> Ale co ma zawias do kardana? Jak jest lancuch to juz nic nie ma
    >>> spierdolonego w motocyklu? Mam zaczac wymieniac co zjebali w 14?
    >>> FJR kosztuje tyle, co inne motocykle tej klasy, nie widze roznicy. I jak
    >>> inne, ma swoje wady. Kardan nie ma tu nic do rzeczy.
    >>
    >> Nic, Kocusiu, racja tak se pierdole glupoty. Bardzo przepraszam ze sie
    >> nieostroznie wychylilem zapominajac do kogo startuje.
    >
    > Kef, potem cie dzieciaki beda tu czytac i cytowac, ze kardan to syf i ze
    > sie z tym zle jezdzi, co jest, czy sie obrazasz czy nie, bzdura.

    Nieno, zacytuja sobie ze pierdole glupoty.

    > Kardan jest zajebiscie dobra i wygodna rzecza, wrecz sobie nie wyobrazam
    > motocykla turystycznego bez kardana, niezaleznie od typu turystyki jaki
    > sie uprawia, dlatego nie bede sie biernie przygladal jak ktos glosi takie
    > odrealnione poglady.

    Tak. Juz nie bedzie. Kardan rulezz. Sa na sali jakies SM z kardanem?

    > Zatem przyjmijmy, ze TY czujesz roznice (jak duza procentowo?), a ja mam
    > racje, ze 90% gospodyn tej roznicy na drodze czuc nie bedzie, i nie
    > umniejszajmy oczywistych zalet kardana. Przypomne ci tez, ze obecnie
    > kardana nie mam w zadnym motocyklu, i w kolejnym ktory planuje kupic tez
    > mial nie bede, a bardzo nad tym ubolewam.
    > K.14.

    Eee, dla uiproszczenia dodajmy ze zmyslilem sobie poczytawszy w Internecie.
    Chetnie odszczekam gdyz slbowiem (cytujac Mistrza PP) "walimieuto po
    sutorach" ;)
    >
    > ps. pare razy z toba jezdzilem, nie latasz ostro, nie palujesz, lusterkami
    > nie przycierasz, naprawde mysle, ze przesadzasz. Komfort nie przejmowania
    > sie, czy bedziesz wracal do domu kilka tysiecy km na wyciagnietej szmacie
    > czy nie nie ma ceny, ja juz tak wracalem dwa razy.

    Jakos tak od 2004 roku mam nie zrosnieta kosc ramieniowa na srodszpikowym
    drucie. Zblizac sie do granicy ryzyka w zwiazku z tym nie lubie, co nie
    znaczy ze nie dane jest mi czuc czuje co sprzet do mnie rozmawia.
    Przeciwnie - mocno wrazliwy na feedback sie czlek robi bo cialo pamieta bol.
    Znaczy, od tej chwili, niech bedzie ze sobie to tylko wyobrazalem.
    Nie bede bronil wlasnej, subiektywnej opinii o napedzie jako prawdy
    objawionej, zwlaszcza gdy wykuwa sie aksjomatyczna wiedza dla potomnych.
    Niechze bedzie ona rzetelna.
    Komfort powrotow do domu zapewniam sobie kupujac, zamiast szmat, mocne
    markowe lancuchy, zwsze u solidnych sprzedawcow by uniknac podrobek. DID, w
    ST 955 nie wymagal naciagania przez 20 kkm. Nie bylem od domu dalej niz 2,5
    kkm wiec styka.
    Ale opowiem wszystkim "lancuchowym" jak maja przejebane ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: