-
Data: 2009-06-26 09:18:28
Temat: Re: Koszty eksploatacyjne-porównanie marek?
Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Elou!
"kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
news:h221u7$3aq$1@news.onet.pl...
> Kefir wrote:
> > Elou!
> > "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
> > news:h20246$1l7$1@news.onet.pl...
> >> Kefir wrote:
> >
> >> Twoje wydatki to niemiarodajna skala, dlatego dla odmiany podaje ci
> >> moje, zebys mial przyklad, ze tak byc nie musi.
> >
> > A gdzie pisalem ze musi? Podalem jakie mi slupki wyszly. Nie liczenie
> > sie z utrata wartosci uwazam wszak za rzadkosc.
>
> Moze nie tyle nie liczenie sie, co nie przekladanie tego na kilometry.
> Wszak motocykle kupuje sie tez do posiadania, a nie tylko czysto
> utylitarnie. Nie mow mi, ze nie idziesz sobie zima posiedziec i porobic
> brum, bruuuum:)
Przez Ciebie znowu marze o gaznikowcu "na zloty". Nie przeszkadza mi to
jednak liczyc - bez tego moge wyjechac i nie wrocic mimo sprawnego lancucha.
BTW: jadac do Albanii wzialem zapasowy ;)
>
> >> Jezdzac xjota ja czulem ze ma poprostu chujowe zawieszenia, poza tym
> >> to archaiczna konstrukcja.
> >
> > Wez sobie XJ z kardanem i pomajdruj gazem w zlozeniu. Powstaje wrazenie
> > ze dupa odjezdza, uslizguje choc opona trzyma w najlepsze. Pewnie sobie
> > to jednak tylko wyobrazilem.
>
> Ok, xj to stara konstrukcja, w podanych wczesniej przez ciebie jako
> przyklad fjr i bumach tego nie ma. A tak szczerze mowiac, na xj bylem zbyt
> zajety radzeniem sobie z waleniem sie dryndy, zeby zwracac uwage na takie
> drobiazgi.
Dla mnie FJR i Buma (K1200 series, nie cegly) sa drogie. Poza zasiegiem
finansowym. To co w zasiegu zas jezdzi inaczej. powtorze: dla mnie.
>
> > Dodam ze GSXF z rownie kiepawa zawiecha
> > (lecz bez kardana) juz takich rzeczy nie pokazywal. Pewnie wyobraznia mi
> > sie skonczyla. Wydawalo mi sie takze ze w BMW K1200 S, dzieki kardanowi
> > lamanemu w 2 miejscach (paralever), efekt ten jest marginalnie maly. Nie
> > czytalem o tym, mialem okazje pojezdzic. Ale moze mi sie tylko snilo.
>
> A fjr? Nie ma lamanego walu. W zakrecie mozesz robic co chcesz.
Juz nie marzy mi sie to moto ale, tak powazniej: nie masz uwag do
zawieszenia FJR? I nie chodzi mo o porownanie z Zygzakiem ;)
>
> >>>> Ale co ma zawias do kardana? Jak jest lancuch to juz nic nie ma
> >>>> spierdolonego w motocyklu? Mam zaczac wymieniac co zjebali w 14?
> >>>> FJR kosztuje tyle, co inne motocykle tej klasy, nie widze roznicy. I
> >>>> jak inne, ma swoje wady. Kardan nie ma tu nic do rzeczy.
> >>>
> >>> Nic, Kocusiu, racja tak se pierdole glupoty. Bardzo przepraszam ze
> >>> sie nieostroznie wychylilem zapominajac do kogo startuje.
> >>
> >> Kef, potem cie dzieciaki beda tu czytac i cytowac, ze kardan to syf i
> >> ze sie z tym zle jezdzi, co jest, czy sie obrazasz czy nie, bzdura.
> >
> > Nieno, zacytuja sobie ze pierdole glupoty.
>
> Mozemy podpisac jakis ten, protokol, czy cos, zebys nie siedzial obrazony.
Gupi czy co? To tylko Eunternet, za co tu sie obrazac? Przyznam sie moze do
czegos: mialem wczoraj letko wyzsze cisnienie zalujac pol dnia ze nie
wyciagnalem z auta i, mimo swierzbienia w rekach, nie dalem w morde Panu
ktory wyjechal mi na czolowke w tym samym miejscu gdzie 3 tygodnie temu
mialem dzwonek. Ale ja nigdy nikomu nie dalem w morde wiec wisi nade mna
casus Reida ;)
Dla Tajtusa: jechalem powoli przy prawej krawedzi co odczytano jako
przyzwolenie na bezkolizyjnie zepchniecie mnie na pobocze. Czyli: znowu za
wolno.
>
> >> Kardan jest zajebiscie dobra i wygodna rzecza, wrecz sobie nie
> >> wyobrazam motocykla turystycznego bez kardana, niezaleznie od typu
> >> turystyki jaki sie uprawia, dlatego nie bede sie biernie przygladal
> >> jak ktos glosi takie odrealnione poglady.
> >
> > Tak. Juz nie bedzie. Kardan rulezz. Sa na sali jakies SM z kardanem?
>
> Hehe. Czyli jednak bedziesz siedzial.
Hehe. Czyli jednak gupi albo znalazl na mnie paragraf ;)
>
> >> Zatem przyjmijmy, ze TY czujesz roznice (jak duza procentowo?), a ja
> >> mam racje, ze 90% gospodyn tej roznicy na drodze czuc nie bedzie, i
> >> nie umniejszajmy oczywistych zalet kardana. Przypomne ci tez, ze
> >> obecnie kardana nie mam w zadnym motocyklu, i w kolejnym ktory planuje
> >> kupic tez mial nie bede, a bardzo nad tym ubolewam.
> >> K.14.
> >
> > Eee, dla uiproszczenia dodajmy ze zmyslilem sobie poczytawszy w
> > Internecie. Chetnie odszczekam gdyz slbowiem (cytujac Mistrza PP)
> > "walimieuto po sutorach" ;)
>
> Gdyby tak bylo, nie byloby tej dyskusji.
A jednak. O czyms trzeba gadac. Znamy sie nie od dzis.
>
> > Nie bede bronil wlasnej, subiektywnej opinii o napedzie jako prawdy
> > objawionej, zwlaszcza gdy wykuwa sie aksjomatyczna wiedza dla potomnych.
> > Niechze bedzie ona rzetelna.
>
> Kef, ale nikt nie ma do ciebie pretensji, mnie chodzi o to, zebys nie
> przesadzal i nie przedstawial kardana jako napedu z ktorym sie jezdzic nie
> da.
Zgubilem sie, przypomnij gdzie przesadzilem. A moze wystarczylaby korekta o
ktorej zapomnialem: "w turystach, motocyklach ciezkich kardan jest
niezastapiny."?
>
> > Komfort powrotow do domu zapewniam sobie kupujac, zamiast szmat, mocne
> > markowe lancuchy, zwsze u solidnych sprzedawcow by uniknac podrobek.
>
> Wrocilem na wyciagnietym rk i na wyciagnietym didzie. Widac musza byc
> jakies lepsze lancuchy, bo te nagle wyciagnely sie jak szmata na
> przestrzeni kilku kkm. No ale ja jestem znany z tego, ze dziaduje, wiec
> pewnie kupilem podrobe na stadionie, albo uzywany jakis.
Bardzo dobrze znany, Ty bócó! Nawet z dziadowania umiesz zrobic gadzet ;)
>
> > DID, w ST 955 nie wymagal naciagania przez 20 kkm. Nie bylem od domu
> > dalej niz 2,5 kkm wiec styka.
>
> No, moj tez. Po czym zaczal sie konczyc w trybie naglym.
>
> > Ale opowiem wszystkim "lancuchowym" jak maja przejebane ;)
>
> Kardaniarzom juz opowiedziales, hehe.
To tylko Kuczu nam zostal ;)
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.09 09:22 kocyk
- 26.06.09 09:36 Kefir
- 26.06.09 09:42 gildor
- 26.06.09 09:59 Tytus z Fabryki
- 26.06.09 10:08 Magic
- 26.06.09 23:24 MiT
- 26.06.09 23:33 MiT
- 27.06.09 23:45 Jasio
- 27.06.09 23:52 Jasio
- 28.06.09 00:13 Jasio
- 28.06.09 17:36 kocyk
- 28.06.09 17:38 kocyk
- 28.06.09 17:38 kocyk
- 29.06.09 06:51 Kefir
- 29.06.09 07:37 Jasio
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=