eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKoszt przejechania 100kmRe: Koszt przejechania 100km
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Koszt przejechania 100km
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@g...com>
    <1imymoxmlqme2$.bbn3lxf7ukys$.dlg@40tude.net>
    <5d4e89c1$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <9525061262$20190810131746@squadack.com>
    <5d4eba29$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <qin17a$ppj$2@news.icm.edu.pl>
    <c...@g...com>
    <5d4fd5bc$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d50feb1$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 12 Aug 2019 21:42:54 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5d50feb1$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <5d51c13f$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1565638975 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31100 83.142.196.21:58577
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661280
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.08.2019 o 07:52, Marcin N pisze:

    > Dlaczego w ogóle bierzecie Teslę jako wzór do badań?
    > Najstarsze hybrydowe Priusy mają ponad 20 lat - gdzieś czytałem, że ich
    > baterie są w zaskakująco dobrym stanie, chyba około 90% pojemności.

    To o ty;e zaskakujące, że znam człowieka co regenerował baterie w
    swojej. Może miał pecha;)


    > Napisane tam było, że dla zachowania akumulatora w idealnej kondycji
    > jest dbanie o nieprzegrzewanie go w czasie ładowania.
    >
    > Gdy Teslę ładujemy potężnymi prądami - to przypuszczam, że utrzymanie
    > niskiej temperatury jest niezmiernie trudne. To może bardzo skrócić czas
    > życia takiej baterii.

    Dlatego ma aktywne chłodzenie.


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: