    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Koszt matryc CCD a ich wielkosc
    Date: Wed, 4 Mar 2009 08:55:03 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 03.03.2009 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał/a:
    > a pamiętasz ile kosztowały kiedyś lustrzanki APS-C?
    > a znasz zjawisko spadku ceny jednostkowej przy wzroście ilości
    > wyprodukowanych elementów?

    Coś tam słyszałem :)

    > Obecnie przy masowej produkcji ceny chipów ff są na pewno dość niskie.
    [..]
    > cena produktu nie ma często kompletnie nic wspólnego z rzeczywistym kosztem
    > jego produkcji, Idź do najbliższego sklepu z wyposażeniem mieszkań (takim
    > lepszym) i zobacz co ma w sobie lampa z plastiku za 7000zł takiego że musi
    > tyle kosztować.

    To teraz zerknij na cały wątek i zobacz co ja cały czas uparcie
    twierdziłem i zresztą nadal twierdzę. Po prostu to się wyłącznie da
    wytłumaczyć dość niską ceną CCD. Nb. dość dobra uwaga z APC-S jako
    koniem pociągowym ale tez ciekawym ile w tym prawdy. Wynikać tez może z
    tego że takie 5D jest sprzedawane na granicy opłacalności. Tylko w sumie
    po co?

    --
    Marcin