eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKorytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowaneRe: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!n
    ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5da7b5d3$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dab1499$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <1a8vt0g118dtn$.5z9akbe74rj0.dlg@40tude.net>
    <5dab223b$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <t...@4...net>
    <5dab2c15$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <1je488etgl75e$.1ir9eu2z1ixo1.dlg@40tude.net>
    <5dac7656$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <9ykk28a4oypa$.14dim16v0osap$.dlg@40tude.net>
    <5dac7d61$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...net>
    <5dac8f86$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <102wtzb4nvggj$.1mo0xpfzegp9z.dlg@40tude.net>
    <5dac9547$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dadcc17$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dae7f7b$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <5daecb4f$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5daf1f87$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5daf2581$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5daf2a90$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5daf3653$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 22 Oct 2019 19:11:32 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5daf3653$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <5daf3842$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1571764290 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17362 83.142.196.21:55662
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2840
    X-Received-Body-CRC: 3514442426
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664144
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22.10.2019 o 19:00, J.F. pisze:

    > Ale ja o tym, ze wydatki nie przynosily zysku przez 15 lat, a jakby to
    > zrobic od razu, to by przynosily.
    > A tak, to pierwszy wiadukt juz pewnie do remontu :-)

    To mały pikuś. Autostrada - dwa pasy, ale przystosowana do rozbudowy o
    trzeci, więc obiekty inżynieryjne, pas drogowy, roboty ziemne, ekrany,
    barierki, punty SOS, MOPy, węzły te same. O ile mogła być tańsza
    dwupasmówka od trzy - o teoretycznie max 33% to jakby była robiona pod
    dwa pasy bez rezerwy. Z rezerwą, biorąc wszystko powyższe to _bardzo_
    dobrze będzie jak o 10%. Ciekawy jestem ile będzie kosztowało
    dobudowanie trzeciego pasa, bo obstawiam, że obecnie to będzie gdzieś
    40% pierwotnej ceny autostrady, o kosztach społecznych rozpierdolu A2 na
    dwa albo trzy lata nie wspomnę.


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: