  • 181. Data: 2020-04-27 10:08:56
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 27 Apr 2020 06:16:30 +0100, w <r85pri$gdb$1@dont-email.me>, ddddddddddddd
    <d...@f...pl> napisał(-a):

> [...]
    om>, Zenek Kapelinder

    Polska zmarli 14 na milion, chorzy 307 na milion. Chwilowo moja logika wygrywa. Masz
    coś na drugie rozdanie?

    > sugerujesz że tvPis kłamie?? ;-))))

    TVPis nie kłamie, solidnie podaje dane z ministerstwa :)

  • 182. Data: 2020-04-27 14:10:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co jeszcze. Jeszcze brakuje zbiorowych mogił. Jak by były to TVN i GazWyb by je
    odnalazły.

  • 183. Data: 2020-04-28 10:07:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 kwietnia 2020 23:52:19 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > A wg prawdziwych danych?

    Ilu zmarło na covid w Polsce wg prawdziwych danych?

  • 184. Data: 2020-04-28 11:21:30
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Niemcy już zauważyli że kiblowanie wszystkich nic nie daje, u suwerena póki co faza
    wyparcia ;-)

    https://www.bz-berlin.de/deutschland/klinikdirektor-
    wir-muessen-mehr-ansteckungen-zulassen

    Kitas und Schulen öffnen - Ältere und Pfleger schützen.

    Otworzyć szkoły i przedszkola, staruszków i opiekunów izolować.

    Zobaczymy jak długo suweren potrafi walić łbem w ścianę ;-) czas start

  • 185. Data: 2020-04-28 11:32:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-04-2020 o 11:21, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    >
    > Otworzyć szkoły i przedszkola, staruszków i opiekunów izolować.
    >
    > Zobaczymy jak długo suweren potrafi walić łbem w ścianę ;-) czas start

    Start to był 1,5 miesiąca temu.

    Widać suweren łby ma twarde (żeby nie powiedzieć zakute), jak po takim
    czasie nadal mu ściana nie przeszkadza....

  • 186. Data: 2020-04-28 20:01:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.04.2020 o 10:07, Kris pisze:

    > Ilu zmarło na covid w Polsce wg prawdziwych danych?

    Strzelam, że koło 3 tysięcy. Epidemia chorób współistniejących.

    --
    Shrek

  • 187. Data: 2020-04-28 20:45:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Strzelam że twoja żona puszcza się z całym miastem, wielkość miasta nieistotna. Niby
    kto miałby fałszować dane, na czyje polecenie i jaki by miał mieć w tym cel? Poza tym
    jak to możliwe żeby proceder, będący niewątpliwie przestępstwem zagrożonym konkretną
    kara do odsiadki, w którym bierze udział kilkadziesiąt tysięcy osób udało się ukryć
    przed tvnem i gazwybem?

  • 188. Data: 2020-04-28 21:02:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Strzelam, że koło 3 tysięcy. >Epidemia chorób >współistniejących.

    Gdzie trupy?
    Przez 2 miesiące to srednio 50 dziennie im plus.
    1100 normalnie umiera więc wzrost o 5 procent dałoby się zauważyć.

  • 189. Data: 2020-04-28 21:12:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.04.2020 o 21:02, Kris pisze:

    > Gdzie trupy?

    Zapewne w kostnicach i na cmentarzach.

    > Przez 2 miesiące to srednio 50 dziennie im plus.
    > 1100 normalnie umiera więc wzrost o 5 procent dałoby się zauważyć.

    Zapewne dałoby się. Trzeba by mieć dostęp do danych.

    --
    Shrek

  • 190. Data: 2020-04-28 21:29:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Zapewne dałoby się. Trzeba by >mieć dostęp do danych.
    Uważasz że niedawni osmiornicozercy tak słabe wpływy mają ze tych danych by nie
    wygrzebali i upublicznili?