  • 141. Data: 2020-04-24 20:46:22
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 23.04.2020 o 19:56, Janusz pisze:

    > Cała nadzieja w szczepionce, bo przechorowanie wcale nie musi być
    > bezbolesne,
    > teraz znaleźli że w układzie nerwowym też wirus trochę miesza nie mówiąc
    > już o
    > nerkach, sercu czy płucach.

    a takich jak ja będziecie zmuszać do takiego szczepienia (mówiąc wy mam
    na myśli społeczeństwo zadowolone z faktu, że mogą być teraz więźniami),
    tak jak starszych którzy świadomie chcą żyć normalnie, nawet jeśli może
    się to wiązać z chorobą wywołaną wirusem?

    Lukasz

  • 142. Data: 2020-04-24 22:20:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Apr 2020 23:34:08 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Kłamiesz jak TVN i Wyborcza.
    > Pinokio mi nic nie sprzedał

    Sprzedał ci kit.
    Ale możesz sobie pierdzieć dalej :D
    Najwyżej znowu Mosbacher pogrozi ci palcem.

  • 143. Data: 2020-04-24 23:12:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolisz rad niczym pizdziak. Czy GWno zgłosiło do prokuratury że popelnono
    przestępstwo? Fałszerstwo i posługiwanie się fałszywymi dokumentami to przestępstwa.
    Kto wie że popełniono przestępstwo i nie zgłasza tego prokuraturze popełnia
    przestępstwo.

  • 144. Data: 2020-04-24 23:33:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Apr 2020 14:12:28 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Pierdolisz rad niczym pizdziak. Czy GWno zgłosiło do prokuratury że popelnono
    przestępstwo?

    A co, szykuje się nowy rekord w szybkości umorzenia? :D

    > Fałszerstwo i posługiwanie się fałszywymi dokumentami to przestępstwa. Kto wie że
    popełniono przestępstwo i nie zgłasza tego prokuraturze popełnia przestępstwo.

    Myślisz, że prokurator nie czyta gazet?
    Nie martw się, czyta i ma już napisane uzasadnienie umorzenia.

    A tak Pinokio się chwalił, że rozmawiał z premierem Chin i osobiście załatwił
    maseczki :D

    Kupa śmiechu z przewagą kupy.

  • 145. Data: 2020-04-24 23:50:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Sprzedał ci kit.

    Czekam na opinie wyborczej.
    Cierpliwie poczekam bo ponoć wyborcza z tarczy anty... skorzystała i wszyscy
    pracownicy przez najbliżej pół roku 20% pensji w plecy.
    Kurcze wyborcza z pisowskiej tarczy korzysta?
    Koniec świata!
    Zły PIS.

  • 146. Data: 2020-04-25 06:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kto wie że popełniono przestępstwo i nie zgłasza tego prokuraturze
    > popełnia przestępstwo.

    Widze ze na prawie znasz sie tak samo jak na wszystkim innym...

    https://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/sledztwo-i-
    dochodzenie/278670,Obowiazek-zawiadomienia-o-popelni
    eniu-
    przestepstwa.html

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 147. Data: 2020-04-25 07:31:28
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/koronawiru
    s-w-polsce-sondaz-coraz-mniej-osob-boi-sie-o-wlasne-
    zdrowie/ejzpnkt

    Potrzebny jest sukces bo zaufanie maleje w szybkim tempie a takie wypowiedzi ministra
    tylko je przyspieszają:

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    97695,koronawirus-lukasz-szumowski-prognozy-mowia-ze
    -przesuwamy.html#s=BoxMMtImg1

    Austria i Dania już otwarta Niemcy następni potem Włochy i Hiszpania. Chorwacja już
    zaprasza na urlop. Ogarnijcie się gamonie i to szybko bo suweren mściwy jest i
    spierdolonych wakacji na bank wam nie wybaczy ;-)

  • 148. Data: 2020-04-25 14:29:14
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    87% zmarłych w Niemczech to grupa 70+ więc ludzie zaczynają olewać zakazy, nawołując
    Merkel do ochrony grup ryzyka i odmrożenia gospodarki :-)

    Merkel wprowadziła przepis że otwiera sklepy do 800m2 powierzchni a na poziomie
    landów pozwolili zmniejszyć do tej wartości więc Ikea i Media Markt też otwiera.

    Koncerny samochodowe ostrzegły że będą zwolnienia grupowe no chyba że rząd da premię
    przy zakupie nowego auta ;-)

    Wszystko kwestia kasy.

  • 149. Data: 2020-04-25 15:22:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Apr 2020 14:50:07 -0700 (PDT), w
    <c...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    pracownicy przez najbliżej pół roku 20% pensji w plecy.
    > Kurcze wyborcza z pisowskiej tarczy korzysta?

    W Niemeczech firmy dostały dofinansowanie.
    Na szczęście dobry Pis w Polsce olał pracowników :)
    Socjalizm zawsze kończy jako wredny kapitalizm.

  • 150. Data: 2020-04-25 15:29:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pytanie jakiej kasy. Tej wypracowanej czy dodrukowanej bez pokrycia? Dług publiczny
    na przecietnego szwaba jest w ojro cztery razy większy niż dług publiczny na Polaka w
    złotówkach. IV rzesza jest bardziej zadłużona niż III przed wybuchem wojny. W
    zasadzie w takiej sytuacji moga drukować tyle kasy ile im się podoba.