  • Data: 2014-08-09 21:55:26
    Temat: Re: Korki na autostradach
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2014 o 00:51 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Z tym ze oni pracuja ... jak Niemcy :-)
    > Metodycznie, starannie ... co masz zrobic dzis, zrob do 17-tej.
    > Tzn tak im sie wydaje, zawsze tak pracowali, ale oni juz p* robote,
    > nie tak jak ich ojcowie, a Turkow i Polakow przybylo :-)

    U nas jeszcze ciągle jest legenda solidnego niemieckiego rzemiosła -
    niestety w realu jest tak jak wszędzie, na A9 miałem zwężki w tych samych
    miejscach co rok wcześniej. Jakby autostrada była płatna toby właściciel
    nie pozwolił na takie bumelanctwo.

    > Nie calkiem sie zgodze. Na codzien jezdza poprawnie, a korki to
    > kwestia ilosci.

    > A we Francji kiedy ? Bo ceny plywaja. A 5.5x to imo bardzo drogo u
    > nas.

    Porównywałem ceny ON ze stacji przy autostradzie we Francji i PL - u nas
    drożej, tankowałem tego samego dnia (niedziela)

    TG