  • 21. Data: 2016-07-04 16:53:26
    Temat: Re: Korek, ale dlaczego?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Adam pisze tak:

    > Szukam takiego czegoś.
    > Kolega w elektrowozach przestał pracować :(
    >
    > Jest coś sprawdzonego, i żeby to nie była chińska jednorazowa
    > zabawka?

    Nie no żartowałem ;) Nie aż tak dużej mocy. Mam jakiś duży klakson ze
    szrotu. Odzielne grube kable od akumulatora i przekaźnik żeby nie było
    spadku napiecia po drodze.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 22. Data: 2016-07-04 17:12:51
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-07-04 16:35, Bolko wrote:

    > Im większa różnica w klasie samochodów tym większa duma :)
    > Wiek nie ma tu nic do rzeczy.

    No tak, jak można jechać za moim Focusem rocznik 99 ))))

  • 23. Data: 2016-07-04 22:27:07
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 11:26:32 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    > Ale chyba u nas aż tak kiepsko nie ma, za oceanem to chyba nawet bardziej
    bezmyślnie jeżdzą.
    > Ostatnio rozwaili mnie filmik jak gostek pokazal ze jedzie wolniej od wszystkich po
    swoim pasie i pozwala ludziom sie wpychać przed siebie i za nim jest ładny rządek i
    wszyscy za nim jadą komfortowo.
    > Ja tej logiki nie czaje ale ludziska pod filmikiem sie zachwycali jakie to
    wspaniałe jest że sie spokojnie jedzie a nie stoi :)

    Brzmi jak http://trafficwaves.org - warto poczytać i przemyśleć w jakich sytuacjach
    się to sprawdza, zanim zacznie się walić cepem "bezmyślności"...

    --
    L.

  • 24. Data: 2016-07-05 00:10:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "szerszen"

    > Np. tzw. "perkuśiści" czyli ludki którzy bez powodu naciskają hamulec.
    > Droga prosta, nikogo za ani przed lolkiem nie ma, na drodze też nic sie
    > nie dzieje a lolek wciska hamulec.

    Ci to mnie wku.. na maksa ;)
    Znam takich, co nie potrafią utrzymać jednostajenj prędkości, albo wciska
    gaz i przyśpiesza, albo go odpuszcza i tak non stop przez całą Polskę
    potrafią przejechać.
    ---
    A mnie wk... jeżdżenie z tempomatem. To się kompletnie nie nadaje do
    używania. Nie wiem jak można w ogóle wpaść na pomysł by to załączyć.

  • 25. Data: 2016-07-05 00:41:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

    > Wygląda to tak jakby ludzie mijający tą stłuczkę zwalniali do ok
    > 20km/h przejeżdżając obok i ruszali z kopyta po minięciu tego
    > zdarzenia.
    >
    > Przypominam, że wypadek był na nitce w kierunku północnym i nie
    > powinien mieć ŻADNEGO wpływu na drogę w kierunku południowym, no
    > ale miał. Ktoś zna powód czemu się tak dzieje? Jedyne co mi
    > przychodzi do głowy, to, że ludzie zwalniają i oglądają skutki, no
    > ale kurde prawie każdy? Bez przesady. Może jest jakaś przyczyna,
    > której sobie nie uświadamiam. Wie ktoś czemu ludzie się tak
    > zachowują?

    Nie no zwalniają bo przede wszystkim boją się policji, boją się na
    kogoś najechać, że jakiś gościu w szoku przegalopuje przed maską, że
    zderzą się z karetką, że coś lezy na jezdni, blacha, silnik, ręka.
    ---
    No dokładnie. Nie wiem skąd te bzdury o oglądaniu wypadku.

  • 26. Data: 2016-07-05 07:00:19
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 00:10, re pisze:

> [...]
    > A mnie wk... jeżdżenie z tempomatem. To się kompletnie nie nadaje do
    > używania. Nie wiem jak można w ogóle wpaść na pomysł by to załączyć.

    Bo, ponieważ?

  • 27. Data: 2016-07-05 08:24:54
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 5 Jul 2016 07:00:19 +0200
    twistedme <t...@o...pl> wrote:

    > Bo, ponieważ?

    1. nie umie
    2. nie stać go
    3. nie jeździ po autostradach, a po mieście i podmiejskich ciężko go używać

    niepotrzebne skreślić ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 28. Data: 2016-07-05 08:57:13
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 22:27:08 UTC+2 użytkownik laisar napisał:
> [...]
    się to sprawdza, zanim zacznie się walić cepem "bezmyślności"...

    Fale nie mają nic z tym wspólnego.
    Gostek robil coś na zasadzie "antyzamka".
    Bo przez zwężenie przejadą później bo sporo samochodów zostanie wpuszczonych przed
    tego gostka i wszyscy z tyłu przyjadą później niż gdyby się nie wpuszczali albo
    wpuszczali zgodnie z zamkiem.

    A co do fal to jest taki fajny programik gdzie autka jadą w kółko i mżna sobie
    regulować ich zachowanie :)

  • 29. Data: 2016-07-05 19:13:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "twistedme"

> [...]
    > A mnie wk... jeżdżenie z tempomatem. To się kompletnie nie nadaje do
    > używania. Nie wiem jak można w ogóle wpaść na pomysł by to załączyć.

    Nawet na świeżo otwartej autostradzie np A1 jest na tyle dużo innych
    pojazdów że nie jest możliwe oddanie kontroli tempomatowi. Musiałby to był
    jakiś tempomat aktywny, który widzi inne pojazdy jadące o 2 km/h wolniej i
    jeszcze inteligentny, który widzi zakręty a nie np zap... zimą 170 km/h w
    zakrętach tylko dlatego, że tak jest ustawiony. Sens ciągłego regulowania
    tempomatu oceniam jako zerowy bo można go po prostu nie załączać i nogą
    sobie sterować co będzie o niebo precyzyjniejsze i jeszcze zawierało element
    kontroli dychania kierowcy.

    A propos A1 ... "Od otwarcia obwodnicy Łodzi, czyli jednego z brakujących
    odcinków autostrady A1 mija piąty dzień, a wciąż nie ma go w Google Maps
    ..." http://niusy.pl/9sv

    A na łebowej UMP nie ma parkingów...

  • 30. Data: 2016-07-05 19:15:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "szerszen"

> [...]

    3. n-i-e j-e-ź-d-z-i p-o a-u-t-o-s-t-r-a-d-a-c-h, a p-o m-i-e-ś-c-i-e i
    p-o-d-m-i-e-j-s-k-i-c-h c-i-ę-ż-k-o g-o u-ż-y-w-a-ć

    Mozolnie stawiając krok za krokiem ...