  • 21. Data: 2011-08-11 13:16:55
    Temat: Re: Koral i jego auto
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Wracałem dzisiaj z wakacji w Bukowinie i ponownie wybrałem się trasą
    > przez Nowy Sącz w nadziei, że uda mi się spotkać któreś z koralowych
    > autek no i bingo :) - spotkałem to:
    > http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/416386,jozef-k
    oral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,
    t.html

    Kupowac auto 200KM+ ?? Jak nic mu nie staje ... ;)

    --
    PozdrawiAM!

  • 22. Data: 2011-08-11 13:45:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/08/2011 12:02, P_ablo wrote:
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Co przyniosl ? Usenet w wiaderku?

    > No i widzisz, nikt nie skrytykuje bo bedzie sie bal, ze taki jak Ty,
    > zmierzy go swoja miara...
    >
    > Tutaj niezle wyszli :
    > http://d.polskatimes.pl/k/r/7/fa/f4/4c486fc502c21_k1
    .jpg

    > Szczegolnie dobrze prezentuje sie synus i corcia :)
    > No i cos ta gotowa rozmiarowka na nich nie lezy - czyzby Brioniego
    > wysylkowo zamawiali?!
    >
    > I jestem ciekaw ktory architekt podpisal sie pod tym projektem :
    > http://www.historie-sukcesu.pl/images/Bracia%20Koral
    /Dom_korala.jpg

    > ... bede go omijal z daleka!
    >
    > Jak widac mozna miec zylke do interesow i mnostwo pieniedzy ale gustu za
    > grosz... Nie dziwie sie, ze wogole nie pokazuja sie na salonach, pewnie
    > "nieco" odstaja od innych majetnych ludzi.
    >
    > Ponadto zawsze dziwilem sie jak na takim gownie mozna zrobic takie
    > pieniadze, wszak te ich lody tylko z nazwy sa lodami... Najwidoczniej
    > jednak, smak nie gra takiej roli jak cena...

    Ależ my tu nie rozmawiamy o guście (bo go nie mają), tylko o
    samochodzie, tankowaniu za 50zł i tego typu dyrdymałach pisanych na
    grupie, gdzie większość tematów dotyczy "jak tanio naprawić" i "jak
    tanio dojechać". ;)

    Pomijam tu już fakt, czy piszący faktycznie mogą poszczycić się gustem
    dużo lepszym od Koralików, czy też sami mają w domu fototapetę i
    15-letnią córkę w koszulce Biebera.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 23. Data: 2011-08-11 13:46:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/08/2011 12:16, ArekM wrote:

    oral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,
    t.html

    > Kupowac auto 200KM+ ?? Jak nic mu nie staje ... ;)

    Dokładnie, prawdziwy mężczyzna (i PMSowiec) udowadnia swoją męskość,
    przedsiębiorczość i niespotykany nigdzie indziej spryt faktem, że
    tankuje LPG do paska. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 24. Data: 2011-08-11 13:47:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-08-2011 13:02, P_ablo pisze:

> [...]
    > pieniadze, wszak te ich lody tylko z nazwy sa lodami... Najwidoczniej
    > jednak, smak nie gra takiej roli jak cena...

    Najważniejsze że ciebie widać "na salonach", a brak szmalu usiłujesz
    nadrobić rzekomym gustem ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 25. Data: 2011-08-11 13:48:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/08/2011 12:47, DoQ wrote:

    > Najważniejsze że ciebie widać "na salonach", a brak szmalu usiłujesz
    > nadrobić rzekomym gustem ;)

    Jak z Disco Polo i Dodami. Nikt nie słucha, a płyty same się robią
    platynowe. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 26. Data: 2011-08-11 13:52:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Dokładnie, prawdziwy mężczyzna (i PMSowiec) udowadnia swoją męskość,
    > przedsiębiorczość i niespotykany nigdzie indziej spryt faktem, że
    > tankuje LPG do paska. ;)

    Żeby do paska...

  • 27. Data: 2011-08-11 13:56:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-08-2011 13:48, kamil pisze:

    > Jak z Disco Polo i Dodami. Nikt nie słucha, a płyty same się robią
    > platynowe. ;)

    Dokładnie ;)
    Ale Doda bywa na salonach, celebrytka - więc wiesz, szacun!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 28. Data: 2011-08-11 13:58:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/08/2011 12:56, DoQ wrote:

    > Dokładnie ;)
    > Ale Doda bywa na salonach, celebrytka - więc wiesz, szacun!

    No bo wiesz, ona ma ajkju wysokie. Dlatego ma szacunek wybitnych
    kierowców, co to w odróżnieniu od plebsu zatrzymują się na 4m w śniegu,
    a z każdego poślizgu wychodzą kontrą ratując przy tym dziecko z
    płonącego budynku drugą ręką.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 29. Data: 2011-08-11 14:32:24
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 12:35:49 +0200, DoQ napisał(a):

    > Ktoś kto kupuje taki samochód musi mieć bardzo małego wacka. Bo do
    > jeżdżenia wystarczy 55 koni!!!!

    Waldek udaje, że nie widzi Twojego posta ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 30. Data: 2011-08-11 14:43:40