  • 31. Data: 2011-08-11 14:54:18
    Temat: Re: Koral i jego auto
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

    > Dokładnie, prawdziwy mężczyzna (i PMSowiec) udowadnia swoją męskość,
    > przedsiębiorczość i niespotykany nigdzie indziej spryt faktem, że
    > tankuje LPG do paska. ;)

    Nie zapominaj o hamowaniu silnikiem ;-)

  • 32. Data: 2011-08-11 15:22:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-08-2011 14:32, Seba pisze:

    > Waldek udaje, że nie widzi Twojego posta ;)

    Waldek atakuje z zaskoczenia ;-))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 33. Data: 2011-08-11 15:47:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello P_ablo,

    Thursday, August 11, 2011, 1:02:33 PM, you wrote:

    [... zawistny jazgot ...]

    To grupa samochodowa - chcesz sobie powybrzydzać na ubiory czy dom
    Korali - idź sobie na pl.pregierz

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2011-08-11 16:46:02
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Waldek atakuje z zaskoczenia ;-))

    "wystarczy 55 FRANCUSKICH koni" i zaraz się pojawi :D

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 35. Data: 2011-08-11 16:47:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/08/2011 15:46, kamil/Endurorider.pl wrote:

    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > "wystarczy 55 FRANCUSKICH koni" i zaraz się pojawi :D

    Jak francuskie, to pewnie połowa popsuta! ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 36. Data: 2011-08-11 16:52:53
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Jak francuskie, to pewnie połowa popsuta! ;)

    Poniekąd coś w tym jest ;) 1.6HDI w poprzednim Partnerze chodzi zasadziście
    a w obecnym Berlingo coś kiepawo. Silniki takie same pod każdym względem a
    różnica w jeździe kolosalna na korzyść starszego. Dwa samochody w jednej
    firmie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 37. Data: 2011-08-11 17:03:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/08/2011 15:52, kamil/Endurorider.pl wrote:

> [...]
    > zasadziście a w obecnym Berlingo coś kiepawo. Silniki takie same pod
    > każdym względem a różnica w jeździe kolosalna na korzyść starszego. Dwa

    Sidła zastawione, chowamy się w krzakach. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 38. Data: 2011-08-11 17:16:35
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Sidła zastawione, chowamy się w krzakach. :)

    Trza tylko nieco sera pleśniowego rozrzucić przy drodze ;P

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 39. Data: 2011-08-11 17:42:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/08/2011 16:16, kamil/Endurorider.pl wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Trza tylko nieco sera pleśniowego rozrzucić przy drodze ;P

    Gorzej, jak schował się pod mostem i ciągnie myto podróżnych, wtedy
    możemy czekać do znudzenia. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 40. Data: 2011-08-11 18:00:02
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Ależ my tu nie rozmawiamy o guście (bo go nie mają), tylko o samochodzie,
    > tankowaniu za 50zł i tego typu dyrdymałach pisanych na grupie, gdzie
    > większość tematów dotyczy "jak tanio naprawić" i "jak tanio dojechać". ;)

    Alez ja tylko podalem jeden z mozliwych powodow dlaczego tak postapil i na
    dodatek okrasilem to emotem... Nadal twierdze, ze mierzysz swoja miara!

    --
    Picasso