  • 11. Data: 2011-08-11 11:55:06
    Temat: Re: Koral i jego auto
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 11:39:28 +0200, Amir napisał(a):

    > R8 tez ma całkiem ciekawe wczoraj scigałem się z nim :)

    Różnica między siedmiolitrowym bigblockiem z lat 70 a SLR czy R8 jest taka,
    że tamto zrobili i on tak brzmiał. Te zrobili, a później cały tabun
    akustyków dobierał wydech, żeby całość brzmiała jak brzmi.
    Różnica jest jak między naturalnie piękną kobietą, a kobietą po 5
    operacjach plastycznych z 3 kilogramami silikonu i mnóstwem botoxu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2011-08-11 11:58:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/08/2011 10:55, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > Różnica jest jak między naturalnie piękną kobietą, a kobietą po 5
    > operacjach plastycznych z 3 kilogramami silikonu i mnóstwem botoxu.

    +1

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 13. Data: 2011-08-11 12:00:25
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Haters gonna hate, śmieszny jesteś w swojej małostkowej, zakompleksionej
    > zazdrości. :)

    No ba...
    Czyzby smakosz koralowego badziewia ?
    Hotspota pod GSem wam postawili?

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2011-08-11 12:13:16
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-08-11 11:55, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > Różnica jest jak między naturalnie piękną kobietą, a kobietą po 5
    > operacjach plastycznych z 3 kilogramami silikonu i mnóstwem botoxu.

    Raczej coś takiego: przeciętna kobieta, ani specjlanie inteligentna,
    wyrafinowa, ani specjalnego poczucia humoru, z lekką nadwagą,
    niespecjalnie ubrana ale posiadająca ładne dłonie.
    A inteligentną, zabawną, wyrafinowaną, zgrabną, gibką, która dodatkowo
    ubrała się w przyjemny dla oka sposób :-)

    PS: O gustach jednak się nie dyskutuje ;-) Niektórzy preferują cięzkie,
    nijakie kloce zamontowane w samochodzie z zawieszeniem rodem z dyliżansu ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 15. Data: 2011-08-11 12:15:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/08/2011 11:00, P_ablo wrote:
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > No ba...
    > Czyzby smakosz koralowego badziewia ?
    > Hotspota pod GSem wam postawili?

    Coś ty, franek przynosi z monopolowego.

    Lody lodami, ale polaczkowata zawiść aż kipi na widok gościa z kasą na
    drogie auto, bo ja zapitalam paskiem w dizlu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 16. Data: 2011-08-11 12:35:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-08-2011 12:15, kamil pisze:

    > Lody lodami, ale polaczkowata zawiść aż kipi na widok gościa z kasą na
    > drogie auto, bo ja zapitalam paskiem w dizlu.

    Ktoś kto kupuje taki samochód musi mieć bardzo małego wacka. Bo do
    jeżdżenia wystarczy 55 koni!!!!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 17. Data: 2011-08-11 12:36:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/08/2011 11:35, DoQ wrote:

    > Ktoś kto kupuje taki samochód musi mieć bardzo małego wacka. Bo do
    > jeżdżenia wystarczy 55 koni!!!!

    Eee tam wacka, pewnie jakiś skryty transseksualista!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 18. Data: 2011-08-11 12:38:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-08-2011 12:36, kamil pisze:

    > Eee tam wacka, pewnie jakiś skryty transseksualista!

    Bez wątpienia, przecież drzwi mu stają do góry!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 19. Data: 2011-08-11 12:42:20
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

> [...]
    >
    > PS: O gustach jednak się nie dyskutuje ;-) Niektórzy preferują
    > cięzkie, nijakie kloce zamontowane w samochodzie z zawieszeniem rodem

    +10 :)

  • 20. Data: 2011-08-11 13:02:33
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Coś ty, franek przynosi z monopolowego.

    Co przyniosl ? Usenet w wiaderku?

    > Lody lodami, ale polaczkowata zawiść aż kipi na widok gościa z kasą na
    > drogie auto, bo ja zapitalam paskiem w dizlu.

    No i widzisz, nikt nie skrytykuje bo bedzie sie bal, ze taki jak Ty, zmierzy
    go swoja miara...

    Tutaj niezle wyszli :
    http://d.polskatimes.pl/k/r/7/fa/f4/4c486fc502c21_k1
    .jpg

    Szczegolnie dobrze prezentuje sie synus i corcia :)
    No i cos ta gotowa rozmiarowka na nich nie lezy - czyzby Brioniego wysylkowo
    zamawiali?!

    I jestem ciekaw ktory architekt podpisal sie pod tym projektem :
    http://www.historie-sukcesu.pl/images/Bracia%20Koral
    /Dom_korala.jpg

    ... bede go omijal z daleka!

    Jak widac mozna miec zylke do interesow i mnostwo pieniedzy ale gustu za
    grosz... Nie dziwie sie, ze wogole nie pokazuja sie na salonach, pewnie
    "nieco" odstaja od innych majetnych ludzi.

    Ponadto zawsze dziwilem sie jak na takim gownie mozna zrobic takie
    pieniadze, wszak te ich lody tylko z nazwy sa lodami... Najwidoczniej
    jednak, smak nie gra takiej roli jak cena...

    --
    Picasso