  • Data: 2010-11-22 20:17:59
    Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    news:4ceaad81$0$27023$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Pszemol

    > Założyłem taki w mojej ekologicznej Toyocie Prius. Działa doskonale,
    > nawet kierowcy z przeciwka migają do mnie długimi z sympatią.

    Po czym odgadujesz, że mrugają z sympatią? :-)
    Gdzie tym Priusem pomykasz w Europie?

    > Po za tym takie światła zużywają mniej energii co sprzyja
    > obniżeniu emisji zabójczego dwutlenku węgla.

    Tu akurat nie mijasz się z prawdą - żarniki jakie widziałem
    34W mają zastępować halogeny 55W. Pytanie tylko jaką
    sprawność ma ten zasilacz elektroniczny... Niech ma te 70%
    i już mamy prawie 50W poboru całego zestawu: żarnik+zasilacz.
    A więcej pewnie mieć nie będzie tej sprawności...