  • 21. Data: 2015-10-29 15:03:41
    Temat: Re: Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sam decyduj. Jak wiesz o wyplukiwaniu to pewno wiesz ze w pełnosprawnym kontrolka
    gaśnie jak rozrusznik zaczyna kręcić silnikoem. Ja bym zmierzył ciśnienie. To w
    samochodzie ze wskazówką to tylko wskaźnik.

  • 22. Data: 2015-10-29 15:48:47
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tak jak woda wyplukala kanion rzeki Kolorado. Pomijam drobny szczegół ze w filtrze
    oleju jest zawór który otwiera się jak w filtrze jest za duże ciśnienie. Filtr w
    czasie pracy zapycha się i trudniej przez niego olej leci. Przy za dużym ciśnieniu
    obudowa by się rozszczelnila. Jak się ten zawór otworzy bo jest za duże ciśnienie w
    filtrze to do układu leci nie filtrowana olej i przyspiesza zużycie współpracujących
    części. Ktoś kto miał 125p albo 126p w których były filtry odśrodkowe i rozbieral
    taki filtr wie co tam było.

    dobrze wiedziec:) nie wiedzialem ze tak moze nabroic olej przez dajmy na
    to 10000h pracy, a kanion byl wyplukiwany raczej dluzej:))))))))))))

    zmotywowales mnie do wymiany filtra oleju:)

  • 23. Data: 2015-10-31 11:36:02
    Od: Viola <v...@g...com>

    > Sam decyduj. Jak wiesz o wyplukiwaniu to pewno wiesz ze w pełnosprawnym kontrolka
    gaśnie jak rozrusznik zaczyna kręcić silnikoem. Ja bym zmierzył ciśnienie. To w
    samochodzie ze wskazówką to tylko wskaźnik.

    Racja, dzięki za wszystkie podpowiedzi!

    Myślę że mógłbym sprawę ciśnienia na zimnym zamknąć na 100%, wygląda na
    to że "zawór" czyli styk tłoczka z jego gniazdem jest odrobinę
    nieszczelny...

    Czy jest możliwość "dotarcia" gniazda zaworu bez ściągania pompy ? Kanał
    w którym pracuje tłoczek jest wąski i długi, dojście kiepskie...

    pzdr!