    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kontroler panelu słonecznego
    Date: Fri, 28 Dec 2018 18:18:27 +0000 (UTC)
    <4...@t...no1>
    <q033i1$ks0$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <q03ul6$ej4$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <q04sti$9a1$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <q05oj0$39l$1@node2.news.atman.pl>

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > Dopiero przy jakiejś d/s-race, wyszło by, że aku właśnie kładzie się i
    > nie zamierza wstać, leżeć będzie, o, tak właśnie, tak będzie leżał.

    Taki też miałem. Mam w sumie nadal, ale niestety zostawiłem go na rok w
    piwnicy i rozładował się całkowicie, biedulek. Niby naładowałem i nawet
    zasila żarówkę 50 W (z napięciem rzędu 8 V), ale to taka sztuka dla
    sztuki. Za ścisk przy wylewaniu podłogi w piwnicy robił.

    Wszystko było z nim OK, samochód zapalał, jeździł (jeździłem wtedy
    codziennie) do momentu, w którym grzebałem przy samochodzie z włączonym
    radiem. Po parunastu minutach radio zdechło, wszystko zdechło, samochodu
    nie dało się odpalić, kontrolki ledwo się żarzyły. Akumulator przez noc
    naładowałem, samochód znowu odpalał, ale następnego dnia miał już nowy
    akumulator, a tamten wyjąłem i sobie zostawiłem sam-nie-wiem-po-co.