  • Data: 2018-12-30 16:54:34
    Temat: Re: Kontroler panelu słonecznego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Dec 2018 14:59:47 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Ale w zimie, czy w lecie?

    Nawet nie pamietam ... ale w zimie zapalal mi swietnie :-)
    Poza tym myslisz, ze to w 3 miesiace tak pojemnosc spadla ?
    Latami spadala :-)

    > Jest to jakis pomysł. Można zaoszczędzić na wymianie opon -- na zmianę
    > kupować samochody letnie i zimowe.

    Znalem takiego, co mowil ze żonę i samochod trzeba trzymac krotko.
    Samochod nie dluzej niz rok i sprzedac z zyskiem.

    Ja nie z tych, ale jak sie kupuje nastoletni samochod, to on dlugo nie
    pojezdzi.

    > Ja z tych, co jeżdżą długo. Nie pamiętam ile dokładnie wytrzymuja,
    > ale na pewno jedne miniej, inne więcej. Jak trzeba, to wymieniam.

    To dodaj jeszcze, ze moze sie alternator uszkodzic, albo rozrusznik, i
    wina nie lezy w akumulatorze ...

    J.