  • 31. Data: 2012-07-02 22:01:50
    Temat: Re: Kontrola graniczna / celna
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-02 21:53, RadekNet pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz co kolega napisal.
    > (pomoge Ci - jest czesc o naczepie, jest czesc o kabinie).

    Może lepiej nie pomagaj, ponieważ nic mądrego z tego nie wynika.
    Ciężarówka została skontrolowana w całości. Twoja walizka nie ma
    tutaj nic do rzeczy.

    > Taaaa ... paragrafy lataly az milo.

    Kolejny błąd - nie pisałem nic o paragrafach, tylko o tym, że
    niektórzy przekazali fakty w tej materii, a nie opinie.

  • 32. Data: 2012-07-02 22:06:11
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 02 Jul 2012 21:01:50 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    > Może lepiej nie pomagaj, ponieważ nic mądrego z tego nie wynika.
    > Ciężarówka została skontrolowana w całości. Twoja walizka nie ma
    > tutaj nic do rzeczy.

    Zastanow sie jeszcze raz nim odrzucisz pomoc.
    (ladunek to jedno, Twoja prywata przestrzen to drugie)

    > Kolejny błąd - nie pisałem nic o paragrafach, tylko o tym, że
    > niektórzy przekazali fakty w tej materii, a nie opinie.

    Ehhh chyba mam dzis zbyt dobry humor na dyskutowanie na tym poziomie :)

    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 33. Data: 2012-07-02 22:19:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-02 22:06, RadekNet pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^

    > Zastanow sie jeszcze raz nim odrzucisz pomoc.

    Może tylko powtórzyć to co napisałem wcześniej.

    > (ladunek to jedno, Twoja prywata przestrzen to drugie)

    Jaka prywatna przestrzeń? Kabina ciężarówki?

    To nie dyskutuj i skup się na faktach.

  • 34. Data: 2012-07-02 23:38:29
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    J.F., Sat, 30 Jun 2012 22:32:18 +0200, pl.misc.samochody:

    > Ja sie zle wyrazilem. Cala UE to jest jeden, wspolny obszar celny.
    > W zwiazku z czym nie ma kontroli celnej pomiedzy granicami dwoch panstw
    > unijnych. Ale jest na "zewnetrznych granicach unii" .. czyli np na lotnisku
    > miedzynarodowym w Berlinie :-)

    Na potrzeby wątku, wydaje mi się, możemy spokojnie napisać "Serbia" zamiast
    "UK". I już. ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 35. Data: 2012-07-03 00:17:43
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    RadekNet <r...@r...com> napisał(a):

    > Czyli jak zwykle na grupie - mamy pare opinii a zadnego paragrafu ;)

    Pozwolisz że tak mało dyplomatycznie spytam. Czy Ty czasami pierdolnięty nie
    jesteś? Mało kto zna polskie przepisy. A Ty chcesz angielskie paragrafy czy
    trzeba na granicy pokazywać czy nie trzeba. I nawet jak nie trzeba i będziesz
    to wiedział. A celnik każe Ci pokazać to na chuj Ci się ta informacja przyda.
    On do Ciebie żebyś tą walizkę ze spodu pokazał. A ty że paragraf taki a taki.
    I zanim skończysz to Ci powie żebyś wypierdalał skąd przyjechałeś. I co mu
    zrobisz? Na kant dupy będziesz mu mógł skoczyć. A jak będziesz podskakiwał to
    Cie zdrutują dwa robokopy i kto wie czy nie wpierdolą po drodze do aresztu.
    Zażalenie będziesz mógł wysłać na Berdyczów.

  • 36. Data: 2012-07-03 00:59:13
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 02 Jul 2012 22:38:29 +0100, Marek 'marcus075' Karweta
    <m...@g...com> wrote:

    > Na potrzeby wątku, wydaje mi się, możemy spokojnie napisać "Serbia"
    > zamiast "UK". I już. ;-)

    Dzieki za zrozumienie :)
    Napisalem do polskiej SG ... jak odpisza to wrzuce na grupe.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 37. Data: 2012-07-03 10:38:17
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-07-02 21:25, RadekNet pisze:

    > Nie wiem co masz na mysli piszac nienienie, ale moim zdaniem jesli
    > mowimy o kontroli granicznej to nalezy to wiazac z Schengen.

    Mam na myśli to, że UE/unia celna to trochę co innego, niż Schengen.
    A kontrolować to mogą i służby celne i graniczne.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 38. Data: 2012-07-03 12:52:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-02 22:59:13 +0000, RadekNet <r...@r...com> said:

    > Napisalem do polskiej SG ... jak odpisza to wrzuce na grupe.

    Podadzą podstawę prawną żądania przez brytyjskich celników wyjęcia
    walizki i otworzenia jej?
    Dzielne są te nasze straże.

    --
    Bydlę

  • 39. Data: 2012-07-03 13:10:55
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 02.07.2012 21:30, RadekNet wrote:

    > Moral taki, ze na granice wjezdzamy swiezo ogoleni, pod krawatem i
    > usmiechnieci ;)

    <http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=BEJo8DuQO88#t=2065s>
    ;) MSPANC

  • 40. Data: 2012-07-03 13:38:36
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Tue, 03 Jul 2012 11:52:03 +0100, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Podadzą podstawę prawną żądania przez brytyjskich celników wyjęcia
    > walizki i otworzenia jej?
    > Dzielne są te nasze straże.

    Nie myslalem, ze jestes az takim matolem... od samego poczatku pytanie
    bylo o generalna zasade a UK to tylko przyklad byl...

    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com