-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...eu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kontrast i zawory klimatyzacji
Date: Thu, 10 May 2012 10:07:03 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 32
Message-ID: <jofsva$hth$1@inews.gazeta.pl>
References: <1e898kmjm6w0a$.1x5g4pulxkict$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1336637226 18353 213.17.193.243 (10 May 2012 08:07:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 May 2012 08:07:06 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: agentwp
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448249
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:1e898kmjm6w0a$.1x5g4pulxkict$.dlg@40tude.net...
> Pytanie numer jeden jest takie czy kontrast używany w klimie długo
> utrzymuje swoje właściwości świecenia UV w warunkach jakie są pod maską?
>
> Bo mam samochód z którego prawdopodobnie czynnik uciekł (wygląda na brak
> sygnału z presostatu czego skutkiem jest brak sygnału na sprzęgło), jednak
> nie śladu kontrastu - sprawdzane nawet w zupełnej ciemności.
>
> Tylko czynnik pewnie mógl uciec nawet pół roku temu i póki było chłodno,
> to
> nikt tego nie zauważyl i dlatego zastanawiam się czy po takim czasie
> powinny być jakieś ślady czy nie.
>
> Drugie pytanie o te zaworki do napełniania klimy - czy jeżeli w układzie
> byłby czynnik, to czy naciśnięcie wystającego bolca w zaworach
> spowodowałoby jego ucieczkę?
> Bo bolec daje się naciskać lekko, żadne ciśnienie się nie wydostaje.
> Mogłoby to jasno wskazywać na to że czynnika nie ma, ale nie jestem pewien
> czy tam nie ma jeszcze jakiegoś dodatkowego zabezpieczenia.
Może byc tak że czynnik wyciekł i się wypłukał. Najczęstsze przypadku
nieszczleności to chłodnica klimatyzacji więc czynnik może się zmyć podczas
pierwszej jazdy w deszczu lub na myjni. jak nieszczelność jest duża to
widziałem że nieraz diagnostykę robią poprzez napełnienie układu cyba azotem
i obserwowanie gdzie ucieka albo też ponowne napełnienie z kontrastem, potem
uruchomienie auta z klimą na ok 30 minut i obserwacja. Wtedy czynnik można
wypompować i tym samym zaoszczędzisz trochę kasy za ponowne napełnienie
(zapłacisz pewnie za samą usługę diagnostyki lub nie zapłacisz za ponowne
napełnienie po naprawie)
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=