eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKontrast i zawory klimatyzacji › Re: Kontrast i zawory klimatyzacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Agent" <w...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kontrast i zawory klimatyzacji
    Date: Thu, 10 May 2012 10:07:03 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <jofsva$hth$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1e898kmjm6w0a$.1x5g4pulxkict$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1336637226 18353 213.17.193.243 (10 May 2012 08:07:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 May 2012 08:07:06 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: agentwp
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448249
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:1e898kmjm6w0a$.1x5g4pulxkict$.dlg@40tude.net...
    > Pytanie numer jeden jest takie czy kontrast używany w klimie długo
    > utrzymuje swoje właściwości świecenia UV w warunkach jakie są pod maską?
    >
    > Bo mam samochód z którego prawdopodobnie czynnik uciekł (wygląda na brak
    > sygnału z presostatu czego skutkiem jest brak sygnału na sprzęgło), jednak
    > nie śladu kontrastu - sprawdzane nawet w zupełnej ciemności.
    >
    > Tylko czynnik pewnie mógl uciec nawet pół roku temu i póki było chłodno,
    > to
    > nikt tego nie zauważyl i dlatego zastanawiam się czy po takim czasie
    > powinny być jakieś ślady czy nie.
    >
    > Drugie pytanie o te zaworki do napełniania klimy - czy jeżeli w układzie
    > byłby czynnik, to czy naciśnięcie wystającego bolca w zaworach
    > spowodowałoby jego ucieczkę?
    > Bo bolec daje się naciskać lekko, żadne ciśnienie się nie wydostaje.
    > Mogłoby to jasno wskazywać na to że czynnika nie ma, ale nie jestem pewien
    > czy tam nie ma jeszcze jakiegoś dodatkowego zabezpieczenia.

    Może byc tak że czynnik wyciekł i się wypłukał. Najczęstsze przypadku
    nieszczleności to chłodnica klimatyzacji więc czynnik może się zmyć podczas
    pierwszej jazdy w deszczu lub na myjni. jak nieszczelność jest duża to
    widziałem że nieraz diagnostykę robią poprzez napełnienie układu cyba azotem
    i obserwowanie gdzie ucieka albo też ponowne napełnienie z kontrastem, potem
    uruchomienie auta z klimą na ok 30 minut i obserwacja. Wtedy czynnik można
    wypompować i tym samym zaoszczędzisz trochę kasy za ponowne napełnienie
    (zapłacisz pewnie za samą usługę diagnostyki lub nie zapłacisz za ponowne
    napełnienie po naprawie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: