-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Olo <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kontrast i zawory klimatyzacji
Date: Thu, 10 May 2012 00:25:57 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <joeqtk$8pd$1@node2.news.atman.pl>
References: <1e898kmjm6w0a$.1x5g4pulxkict$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: olo.netburg.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1336602356 9005 91.189.6.134 (9 May 2012 22:25:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 May 2012 22:25:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.10) Gecko/20050716
Thunderbird/1.0.6 Mnenhy/0.7
In-Reply-To: <1e898kmjm6w0a$.1x5g4pulxkict$.dlg@40tude.net>
X-Antivirus: avast! (VPS 120509-0, 2012-05-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448214
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-05-10 00:07, Tomasz Pyra pisze:
> Pytanie numer jeden jest takie czy kontrast używany w klimie długo
> utrzymuje swoje właściwości świecenia UV w warunkach jakie są pod maską?
>
> Bo mam samochód z którego prawdopodobnie czynnik uciekł (wygląda na brak
> sygnału z presostatu czego skutkiem jest brak sygnału na sprzęgło), jednak
> nie śladu kontrastu - sprawdzane nawet w zupełnej ciemności.
>
> Tylko czynnik pewnie mógl uciec nawet pół roku temu i póki było chłodno, to
> nikt tego nie zauważyl i dlatego zastanawiam się czy po takim czasie
> powinny być jakieś ślady czy nie.
>
> Drugie pytanie o te zaworki do napełniania klimy - czy jeżeli w układzie
> byłby czynnik, to czy naciśnięcie wystającego bolca w zaworach
> spowodowałoby jego ucieczkę?
> Bo bolec daje się naciskać lekko, żadne ciśnienie się nie wydostaje.
> Mogłoby to jasno wskazywać na to że czynnika nie ma, ale nie jestem pewien
> czy tam nie ma jeszcze jakiegoś dodatkowego zabezpieczenia.
Jeśli nie masz śladu kontrastu na rurkach czy skraplaczu od klimy a do
tego po naciśnięci zaworów nic nie słychać (że jest ciśnienie i coś
ucieka) jest to widoczny znak, iż czynnik powiedział Ci pa pa już kilka
miesięcy temu. Jest jeszcze możliwość, iż masz dziurę w klimie ale nie
pod maską tylko w kabinie gdzie jest parownik a ponieważ jest zasłonięty
kokpitem teraz nic nie widać.
--
Pozdrawiam
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody