  • Data: 2020-02-29 21:33:23
    Temat: Re: Konsola "Rambo" i kartridże z Atari 2600
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.02.2020 11:51, J.F. wrote:

    > Uzyj Z80, albo 8085.

    Najciekawszym aspektem tego projektu jest właśnie to, że zastosowałem w
    nim jedyny polski mikroprocesor, jaki był produkowany seryjnie. ;)

    > A nie, przepraszam za zla rade - uzyj ARM.

    Aha. ARM w wersji MCU stosowałem już w wielu projektach. ARM w wersji
    CPU (choćby stare StrongARM albo AT91SAM9) są bardzo ciężkie
    projektowaniu PCB. Przy tych częstotliwościach magistrali drobne niuanse
    prowadzenia ścieżek zaczynają mieć znaczenie i ciężko jest cokolwiek
    zrobić bez czterech warstw. O samodzielnym robieniu płytek też można
    zapomnieć. Jasne, mógłbym zamówić w Chinach płytkę do komputera na
    AT91SAM9, który jakąś dekadę temu został opisany w EP. Tylko gdzie tu
    zabawa? ;)