  • Data: 2020-02-27 17:29:41
    Temat: Re: Konsola "Rambo" i kartridże z Atari 2600
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2020 o 13:01 Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> pisze:

> [...]
    ?doc_id=1922&type=pdf&for_download=1

    _id=1878&type=pdf&for_download=1

    > Dzięki za info. Zmyliła mnie ta informacja o ,,hardeningu" i przenośności
    > RODANA. Wyobraziłem sobie jakieś zintegrowane wojskowe urządzenie. A te
    > fajne szpeje z mojego linku to są po prostu pospolite wskaźniki
    > panoramiczno-syntetyczne WPS10, zresztą opisane. O takie:
    >
    > https://sphoto.nasza-klasa.pl/16852009/20/main/93f6a
    0bada.jpeg

    > Cóż, dezinformacja wroga - ważna rzecz. :)

    Jeśli kogoś historia interesuje, warto przeczytać art. z Newsweeka z 2010
    roku, gdzie opisano m. in. zestrzelenie B-117 przez system oparty na Odra
    1325/Rodan:

    http://www.elwrowcy.pl/newsweek.pdf

    "Trudno powiedzieć, kto był wówczas bardziej zdziwiony: czy wiszący pod
    czaszą spadochronu kpt.
    Reachmond czy analitycy w Pentagonie. Według posiadanych przez nich
    informacji sprzęt
    wyprodukowany w krajach Układu Warszawskiego nie miał prawa namierzyć i
    zniszczyć
    naszpikowanego elektroniką samolotu klasy stealth. Jednak tego niuansu
    nikt nie zakodował w
    pamięci starej ,,Odry". Ona robiła swoje.
    "
    Ech, ten Newsweek sprzed lat...
    Co ciekawe - z ich portalu zniknął, ostał się tylko u znawców tematu.

    --
    Trefniś