eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKonserwować nowe auto, czy nie?Re: Konserwować nowe auto, czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Konserwować nowe auto, czy nie?
    Date: Mon, 05 Sep 2016 09:47:35 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 40
    Message-ID: <nqj7un$u7c$1@dont-email.me>
    References: <nqd5ch$vmh$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <5...@g...com>
    <8...@g...com>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.160904.invalid>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 5 Sep 2016 07:47:35 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="a0465e96d82d12ac056d43cb503ca310";
    logging-data="30956";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19dcoiB6OafJPB/v0tQ2UrSEGwbT8tbx9U="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid.160904.invalid>
    Cancel-Lock: sha1:H/o1q4jhQkDRjHFRS4UipSwUii4=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587903
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2016-09-04 15:59, 007 wrote:
    > Marcin Kiciński w
    > <news:8ef7f7ba-e214-43fc-9b60-71737327ac3e@googlegro
    ups.com>:
    >
    >> W dniu sobota, 3 wrzesnia 2016 14:12:49 UTC+2 uzytkownik Zenek Kapelinder napisal:
    >>> Jasne ze wytrzyma tylko po dziesieciu latach najwiecej bedzie chcialo
    >>> zaplacic zlomowisko.
    >
    >> Po 10 latach stan blach bedzie najmniejszym problemem w tym aucie ;)
    >
    > Napisz proszę co będzie problemem, to sprawdzę, czy w dwunastoletnim
    > Lacettim wystąpił ;)
    >
    > Konserwację podwozia robiłem jak miał 7 lat.
    >

    przy całkowicie nowym aucie konserwacji bym nie robił (to chyba obecnie
    niepotrzebne).
    Natomiast po około 5ciu latach - profilaktyczną - z naciskiem na progi (
    wszędobylska sól i kamyczki) i profile zamknięte + miejsca łączenia na
    podwoziu (można i całość jak leci).

    Odstępstwo: gdy zauważysz, że wcześniej, że coś się dzieje (np. nalot
    korozji) - ale raczej wątpię, że to wystąpi tak wcześniej (w żadnym
    francuskim aucie nic się nie działo, natomiast nie mogę tego powiedzieć
    o japońskich: słaby lakier, słabe zabezpieczenia :).

    Sam ostatnio robiłem to u siebie - auto 7lat stare (lekkie początki
    nalotu na mostach, wahaczasz i okolicach progów - reszta profilaktycznie).
    Jak masz sprzęt (wystarczy sprężarka i ded.pistolet) i możliwości (np.
    kanał) i chęci (bo trochę trzeba przygotować auto) - możesz to zrobić
    również samemu.
    U mnie zajęło to 3 popołudnia (licząc, że wpierw po umyciu,
    odtłuszczeniu i osuszeniu nałożysz środek wiążący rdzę (ja używałem
    Dinitrol Epoxy RC900) a po jego utwardzeniu środek zabezpieczający (u
    mnie K2 Durabit w tubach do podłączenia do pistoletu pneumatycznego) i
    profili zamkniętych (też sodek od K2).
    Z rozpędu zrobiłem również auto od żony :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: