eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość... › Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <54f08eae$0$19315$65785112@news.neostrada.pl>
    <mcq3rp$ro4$1@news.supermedia.pl>
    Subject: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Date: Fri, 27 Feb 2015 17:35:46 +0100

    Użytkownik "Pawel G." napisał w wiadomości
    W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2015-02-27 16:34:
> [...]
    /.../

    >Niestety nieprawda. Brak info w umowie. "Klient" nic nie musiał
    >zrobić. Tak im coś "strzelił do łba" w pewnym momencie.

    No to ja tego nie pamietam.
    Hm, moze i bylo, jakby przyslali ze wlaczyli i trzeba zrezygnowac, to
    moglbym zrezygnowac i zapomniec.
    A moze po prostu sami sie opamietali po niewielkiej ilosci klientow
    ktorym wlaczyli, i tylko znikomy % byl dotkniety.

    Natomiast upierdliwie wlaczali te usluge do umowy, ba - nadal
    wlaczaja.

    Nie wlaczyli ci tego zaraz po zakupie tych kart ?

    >Era podpadła mi jeszcze potem raz, w grudniu, jak w d... mieli
    >złożenie oferty na kilkaset nowych kart, bo cyt. "i tak nie zrobią
    >targetu to nie będą się wysilać". No to nie musieli, wysilił się ktoś
    >inny. Ale to inna "bajka". ;]

    No wiesz, skoro nie zrobia, to trzeba odpoczac, a w kolejnym kwartale
    zabrac sie do roboty :-)

    >U mnie ta debilna usługa "wygrała"... skutkując szybką zmianą OPa.
    >Teraz tam nadal dla mnie wygrywa T-debilna usługa płatnego(!)
    >sprawdzenia stanu konta. Aż dziwię się, że banki tego jeszcze nie
    >podchwyciły. ;]

    Rzeklbym, ze to w praktyce malo uciazliwe jest. Tzn unikanie placenia,
    nie wysokosc oplaty :-)

    Nie wiem o co im chodzi, bo klientow faktycznie odstrasza.
    Ale moze nie chca takich klientow :-)

    Aktualny zarzut do T-mobile to raczej strona www - zadnych danych
    jasno wylozonych, trzeba sie przez wszystko przedzierac ... a w d*,
    naucza sie jasno przedstawiac oferte, to moze laskawie do nich wroce
    Ale to nie tylko oni, chyba juz wszyscy tak maja.

    J.