eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Data: 2015-02-27 16:48:45
    Temat: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 27 Feb 2015 16:34:59 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Bo tak ogolnie to akceptacja przez brak sprzeciwu jest znana i
    > powszechnie stosowana, w telefonach moze rzadziej, ale bank,
    > "elektrownia", wodociag ... przysylaja nowe cenniki czy regulaminy
    i
    > zgadzasz sie lub kopiesz studnie :-)

    Nie myl zmiany ceny usługi, z której już korzystasz (masz umowę) z
    nową umową.
    To dwie różne rzeczy.
    O ile w pierwszym przypadku jest to akceptowalne "bo koszta wzrosły i
    co pan nam zrobisz" to w drugim mocno wątpliwe.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: